صحبت‌های جنجالی رییس لالیگا درباره بارسلونا



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رییس لالیگا معتقد است که رئال مادرید می‌تواند از نمایش پرچم‌های استقلال طلبانه ممانعت کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، خاویر تباس درباره لغو دیدارهای لالیگا گفت: اگر نیروهای امنیتی متوجه هر نوع خطری شوند دستور آنان را اجرا خواهیم کرد اما هم‌اکنون هیچ خطری برای لغو بازی‌های لالیگا وجود ندارد.

او در ادامه گفت: برای بازی‌ ال‌کلاسیکو تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته‌ایم اما این موضوع قبلا نیز وجود داشته است و کسی از آن خبر نداشت. نه تنها برای ال‌کلاسیکو نگرانی وجود دارد، بلکه برای همه بازی‌ها این چنین است. برای برگزاری ال‌کلاسیکو و دیدارهای دیگر مشکلی وجود ندارد.

رییس لالیگا درباره استفاده پرچم‌های استقلال‌طلبانه هواداران بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو اظهارکرد: من نمایش این پرچم‌ها را در ورزشگاه دوست ندارم اما ما نمی‌توانیم همچون یوفا و فیفا به دلایل سیاسی بارسلونا را محروم کنیم. اگر باشگاه رئال مادرید بخواهد می‌تواند مانع از به نمایش درآمدن آنان شود، مادرید می‌تواند به دلیل مسائل امنیتی هواداران بارسلونا را از استفاده از این پرچم منع کند. سال گذشته اجازه ورود به یک هوادار با لباس رئال مادرید در نوکمپ بارسلون را ندادند. این موضوع باعث به وجود آمدن درگیری و کشمکش می‌شود. تلاش می‌کنیم که آن اتفاق دوباره رخ ندهد. می‌خواهیم که چنین برخوردی با هواداران نشود.

 

اخبار ورزشی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------