آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

کفاشیان: پیشنهاد چین به کی‌روش صحت ندارد/ حراست احضارم نکرد!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


حاشیه‌سازها می‌خواستند برایم حاشیه درست کنند اما حراست احضارم نکرد!
کفاشیان: پیشنهاد چین به کی‌روش صحت ندارد/ نباید کارلوس را به راحتی از دست بدهیم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: من فکر نمی‌کنم پیشنهاد چینی‌ها به سرمربی تیم ملی فوتبال ایران صحت داشته باشد.

علی کفاشیان در خصوص جلسه‌ای که امروز در وزارت ورزش با حضور روسای فدراسیون‌ها برگزار شد گفت: جلسه خوبی بود و به جز دو سه فدراسیون سایر روسای فدراسیون‌ها بودند و مشکلات را مطرح کرده و برنامه‌های خود را ارائه دادند. این جلسه‌ها تاثیرگذار است و می‌تواند به فدراسیون‌ها برای پیشبرد اهدافشان کمک کند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود قرار است محمد دادکان برای انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نام کند گفت: هر کسی بخواهد می تواند بیاید و این مسائل مهم نیست، بلکه مهم این است که مجمع تصمیم می‌گیرد و فرد اصلح را برای ریاست فدراسیون فوتبال انتخاب کند. این انتخاب در اختیار مجمع است و هر فردی که برنامه بهتری داشته باشد به طور حتم مجمع به او رای خواهد داد.

کفاشیان در مورد ناراحتی‌های اخیر کارلوس کی‌روش گفت: در هر صورت سرمربی تیم ملی یکسری ناراحتی ها داشت و از سوی دیگر در تیم ملی هم یکسری کمبود امکانات وجود دارد. باید فردا بعدازظهر با کی‌روش جلسه‌ای را بگذاریم و صحبت‌های لازم را انجام داده و مشکلات را مطرح کنیم.

وی افزود: تا آنجایی که از دستمان بر بیاید مشکلات را برطرف می‌کنیم هرچند که شاید یکسری مشکلات هم باشد که نتوانیم آن‌ها را برآورده کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: از حالا صعودمان به مرحله بعد قطعی شده و باید به فکر مرحله نهایی باشیم چرا که در این مرحله تیم‌های قدرتمندی حضور دارند که نمی‌توان آن‌جا اسیر حاشیه ها شد و باید مشکلات را حل کرد و با قدرت تمام و با فراغ بال به فکر مسابقات پیش رو بود.

کفاشیان گفت: کی‌روش نتایج خوبی گرفته و نباید راحت او را از دست بدهیم باید صحبت‌هایش را بشنویم تا ببینیم مشکلاتش چه بوده است.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود ناراحتی کی‌روش به خاطر ندادن مرخصی به این مربی بوده است تاکید کرد: کی‌روش می‌خواست مرخصی‌های بیشتری بگیرد که ما به او اجازه ندادیم و قرار است فردا با تیم ملی به ایران بیاید هرچند که من به کی‌روش گفتم باید طبق روال به مرخصی برود و شاید او از این مسئله ناراحت است.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا کی‌روش از لیگ چین پیشنهاد دارد و به این کشور خواهد رفت گفت: سرمربی تیم ملی با ما قرارداد دارد و فکر نمی‌کنم این بحث‌ها صحت داشته باشد.

کفاشیان در مورد اینکه برخی عکس‌های او در سفر به امارات دردسرساز شده است گفت: یک عده حاشیه ساز می‌خواستند برایم حاشیه درست کنند که البته مشکلی پیش نیامد و حتی حراست وزارت ورزش هم مرا نخواست تا در این مورد توضیح دهم.

 

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------