در جلسه کروش و کفاشیان چه گذشت؟ / کفاشیان: او گفته نمی‌تواند این همکاری را ادامه دهد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


خیلی از حرف‌ها بی‌خود نیست، با یک بیستم بودجه ژاپن کار می‌کنیم
کفاشیان: کی‌روش 5 سال است پیغام استعفا می‌دهد/سعی می‌کنیم او را نگه داریم اما شرایط دشواری مطرح کرده است

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: 5 سال است که کی‌روش پیغام‌های استعفا می‌دهد، سعی می‌کنیم او را نگه داریم چون برای تیم ملی مفید است.

علی کفاشیان پس از جلسه با کی‌روش اظهار داشت: کی‌روش پس از بازگشت به ایران مستقیم به جلسه آمد. صحبت‌های کلی که او دارد این است که تا به حال با موفقیت کارش را انجام داده و برای بازی با عمان و هندوستان مشکلی نداریم اما برای صعود به مرحله بعد و جام جهانی مشکل دارد و نمی‌تواند کار کند. بحث چمن، تجهیزات و لباس موضوعاتی است که او مطرح می‌کند.

وی در خصوص اینکه چه زمانی این مشکلات به پایان می‌رسد، گفت: ما قولی ندادیم که تمام شود چون تمام شدنی نیست.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه کی‌روش گفته است مرخصی بیشتری را می‌خواهد گفت: ما با مرخصی او مشکلی نداریم. وقتی تیم ملی فعال نیست او هم می‌خواهد به مرخصی برود و می‌گوید که وقتی فوتبال ملی تعطیل است ماندن او در ایران سودی ندارد. ما با مرخصی بیشتر او مشکلی نداریم.

کفاشیان در مورد اینکه او (کی‌روش) امروز و فردا ایران را ترک خواهد کرد یا خیر، گفت: خیر فعلاً جلسه داریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای مصاحبه‌های او مجوزی صادر شده است یا خیر، گفت: مصاحبه‌های قبلی او برای ما مشکل‌ساز شده بود. به خود او هم گفتیم که این صحبت‌ها و بیانیه‌ها مشکل‌ساز بوده است. خودش هم این موضوع را قبول کرد. او می‌تواند تنها در حوزه کاری خود مصاحبه انجام دهد.

کفاشیان در مورد اینکه مرخصی‌های کی‌روش با حقوق خواهد بود یا خیر، گفت: مرخصی با حقوق می‌شود دیگر.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا احتمال قطع همکاری وجود دارد یا خیر، گفت: از شروط او این است که اگر می‌خواهم موفق باشم باید شرایط مربیگری فراهم باشد. شرایط دشواری را عنوان کرد و ما هم به او گفتیم نمی‌توانیم یک شبه همه مشکلات را حل کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه مایلی‌کهن گفته است استعفای کی‌روش را بشنو و باور نکن، گفت: این صحبت‌ها در رابطه با مربی که کارش خوب بوده است درست نیست. ما باید حمایت کنیم. این صحبت‌ها تحریک‌آمیز است و با مایلی‌کهن و کاشانی هم در این خصوص جلسه می‌گذاریم.

کفاشیان عنوان کرد: در جلسه هیأت رئیسه هم همه حمایت خود را از کی‌روش اعلام کردیم و باید شرایط کار را برای او فراهم کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه گفته می‌شود کی‌روش سرطان معده دارد، گفت: نه اینطور نیست. او مشکلات و بیماری دارد و مرخصی قبلی هم که رفته بود برای عمل جراحی بود. مشکل خاصی وجود ندارد. به گفته اسلامیان نایب‌رئیس فدراسیون بالا رفتن سن مشکل‌ساز است و ما خودمان هم الان مانند 5 سال قبل نیستیم. به او گفتیم باید مراقب خود باشد و عصبانیت‌ها و فشارهایی که می‌آورد می‌تواند برایش مشکل‌ساز باشد.

وی در مورد برگزاری اردوی امارات عنوان کرد: فعلاً سر ماندن کی‌روش بحث می‌کنیم و در مورد اردو بعداً تصمیم می‌گیریم.

کفاشیان در مورد استعفای کی‌روش گفت: او از قبل هم پیغام داده بود. 5 سال است که کی‌روش پیغام‌های استعفا می‌دهد، سعی می‌کنیم او را نگه داریم چون برای تیم ملی مفید است. به خود او هم اعلام کردیم که شاید اگر او برود مانند او نتوانیم پیدا کنیم. اعتراضاتی که کی‌روش می‌کند برای تیم ملی است نه برای خود. او تسهیلات را برای بازیکنان تیم ملی می‌خواهد. ما با یک بیستم بودجه کشورهایی مانند ژاپن کار می‌کنیم و با این وجود اول آسیا هم هستیم. حمایت‌ها قطعا نیاز است و به نظرم خیلی از حرف‌ها هم بیخود نیست.

 

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------