استیماچ: مقابل ذوب‌آهن باید خودم هم بازی کنم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 شایسته این پیروزی بودیم
استیماچ: مقابل ذوب‌آهن باید خودم هم بازی کنم/ از بازیکنانم خواستم عصبی نشوند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان از پیروزی تیمش در اولین تجربه مربیگری در ایران اظهار خوشحالی کرد.

ایگور استیماچ که در نخستین تجربه سرمربیگری‌اش در سپاهان موفق شد نفت تهران را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد، در کنفرانس خبری گفت: از این برد بسیار خوشحال هستم، به این دلیل که همانطور که روز گذشته اعلام کردم، برای بازی اول سخت بود که چه بازیکنانی را انتخاب کنم.

وی با اشاره به رویارویی تیمش با نفت تهران در نخستین تجربه حضورش روی نیمکت سپاهان افزود: از این برد خوشحالم، چون اولین تیمی که می‌خواستم با آنها روبه‌رو شوم، تیم نفت بود. تیمی جوان و سرعتی که بازی برای هر تیمی مقابل نفت سخت است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان عنوان کرد: بازیکنان تیم نفت در هر 5 دقیقه یک بار خودشان را زمین می‌انداختند و وقت بازی را تلف می‌کردند البته در انتهای بازی ریتم بازی را به دست گرفتیم و مهمترین مسئله برای ما گرفتن 3 امتیاز بود چون در برابر تیم بسیار خوبی بازی می‌کردیم و از الان به بعد 4 روز برای آماده کردن خود در دیدار جام حذفی وقت داریم.

استیماچ با قدردانی از بازیکنان خود تصریح کرد: با توجه به شرایط بازی هر کاری که می‌توانستیم انجام دادیم و تا انتهای دیدار برتر از حریف بودیم و به طور قطع شایسته این پیروزی بوده که باید از کادر فنی و مدیرعامل تیم تشکر کنم.

وی در پاسخ به این سوال که سپاهان 2 نیمه متقاوت را از خود نشان داد، خاطرنشان کرد: اتفاق چندان بزرگی رخ نداد و در بین نیمه از بازیکنانم خواستم به شاید اشتباهات داور و وقت تلف کردن حریف عصبی نشوند و ما در این نیمه تنها سرعت پاس خود را تغییر دادیم و با پاس‌های سرعتی شرایط بازی را در دست گرفتیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره اشتباهات خط دفاعی تیمش بیان کرد: خط دفاع ما عالی نبود اما عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت و من از عقیلی خواستم در خط دفاع به خوبی مدیریت کند و برای پاس‌دهی به جلو بیاید اما متأسفانه شرایط زمین برای پاسکاری کوتاه چندان مطلوب نیست.

استیماچ تصریح کرد: از نظر من کرمی بهترین بازیکن ما بود و همه آنچه باید انجام دهد را به خوبی به نمایش گذاشت و تنها یک اشتباه را در این دیدار داشت و همانطور که اشاره کردم با چنین زمینی باید شرایط ما درک کنید.

وی درباره عملکرد رحمان احمدی در این دیدار خاطرنشان کرد: رحمان بسیار خوب بود و در توپ‌های بلند عملکرد بسیار خوبی داشت و با توجه به اینکه احمدی به خوبی از پاهایش استفاده می‌کند به گونه‌ای نفر آخر دفاعی ما در این دیدار بود و با توجه به اینکه تیم حریف بازی دفاعی را ارائه می‌داد و فاصله مهاجمان حریف با دروازه ما بسیار بود در این شرایط تاکتیک احمدی به کمک ما آمد.

سرمربی سپاهان درباره وضعیت خط دفاع خود در جام حذفی و دیدار مقابل ذوب‌آهن، خاطرنشان کرد: در دیدار با ذوب‌آهن کرمی را در اختیار نداریم و تنها دفاع ما هادی عقیلی است که فکر می‌کنم با این وضعیت خودم نیز باید به بازی بروم. البته علی‌احمدی نیز تمرینات خوبی را پشت‌ سر گذاشته است و امیدوارم هر چه سریعتر به بهترین حالت خود باز گردد و در تقویت خط دفاع به ما کمک کند البته این را باید دانست که خط دفاع تنها 2 دفاع وسط نیستند و دفاع‌های کنار نیز در دیدار ذوب‌آهن می‌توانند به ما کمک کنند.

 

اخبار ورزشی-  تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------