دفاع برانکو از نمایش طارمی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

طارمی بهتری بازی‌اش را انجام داد
برانکو: طبیعی است که پس از هدر رفتن شانس‌های گلزنی تیم عصبی شود/ گلزن مادرزاد می‌سازیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: طبیعی است که پس از هدر رفتن شانس‌های گلزنی تیم عصبی شود.

برانکو ایوانکوویچ بعد از برد یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال اهواز در نشست خبری گفت: به بازیکنانم تیمم به خاطر تلاش‌شان تبریک می‌گویم و مهم‌ترین مساله پیروزی است و به همین دلیل خوشحالیم. ما انتظار این بازی را داشتیم چون استقلال اهواز چیزی برای از دست دادن نداشت و طبیعی است پس از شانس‌های گل زیادی که از دست می‌دهیم حالت عصبانیت در تیم به وجود بیاید.

وی ادامه داد: خوشبختانه در خط دفاع متمرکز بودیم و هیچ اشتباهی نکردیم و حریف نتوانست مقابل ما موقعیتی به وجود بیاورد و حیف شد که گل‌های بیشتری نزدیم. در این صورت وضعیت بهتر می شد و همیشه گفته‌ام وقتی از موقعیت‌ها استفاده نمی‌کنید مجازات خواهید شد و امکان دارد گل بخورید. از بخش عمده بازی راضی هستم و بازیکنانم تلاش کردند و چیزی که مسلم است اینکه هنوز کار برای بهتر شدن زیاد داریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه چرا این تیم مشکل گلزنی‌اش حل نمی‌شود، گفت: اگر به همین سادگی می‌شد مشکل را حل کرد دیگر فوتبال این همه جذابیت نداشت و مهاجم باید به طور مادرزاد گلزن باشد. طارمی، احمدزاده و عالیشاه مهم این است که به موقعیت گل برسیم و موقعیت‌هایی که گل نکردیم گل نکردنشان سخت تر بود و در تمرینات به دنبال حل مشکل گلزنی هستیم و در امر گلزنی به شانس هم نیاز داریم و طارمی به عنوان بازیکن خوب کار کرد اما با بدشانسی موقعیت‌ها را از دست داد و حتی معتقدم این بهترین بازی‌ او در پرسپولیس بود و استارت‌ها، حرکات تکنیکی و شوقی که برای بازی داشت بسیار عالی بود.

وی افزود: به سرانجام رساندن موقعیت‌ها نیاز به کار مستمر دارد. او 48 ساعت قبل از بازی از گوام به ایران آمد و هم او و هم سایر ملی پوشان خسته بودند و باید عرض کنم که مجبور به تعویض رضائیان شدم. او بازیکنی است که طبق آمار ما در هر مسابقه 12 کیلومتر می‌دود و مسابقه با گوام که چمن مصنوعی داشت و باید 48 ساعت راه راطی می‌کردند باعث خستگی بازیکنان شد و کمی از این بازی ترس داشتم که خستگی بازیکنان کارمان را سخت نکند.

برانکو در مورد اینکه پرسپولیس گلزن مادرزاد دارد گفت: باید مادرزادش کنیم.

وی در مورد اینکه برد یک بر صفر مقابل استقلال اهواز جای تشکر دارد از بازیکنان گفت: تمایل به دست کم گرفتن هیچ حریفی نیستم و اگر گل دوم را می‌زدیم شاید می‌توانستیم بیشتر گلزنی کنیم. ما وظیقه داریم مشکل گلزنی را حل کنیم.

سرمربی پرسپولیس درمورد ال‌کلاسیکو و تعطیلات لیگ گفت: تعطیلات برای بازیکنان قطعا خوب نیست اما وقتی روی تعطیلات متمرکز می‌شویم این وقفه‌ها به خاطر روز فیفاست و یک توافق بین المللی ببین باشگاه‌ها و تیم ملی است ودر این مرحله از تعطیلات 8 بازیکن را نداشتیم و 4 نفر در تیم امید سه نفر در تیم ملی بزرگسال و بنگستون هم در خدمت هندوراس بود و تیم ملی تا عید اردو ندارد و فقط تیم امید یکی دو اردو دارد و کاری از دست ما برنمی‌آید. حداقل این است که ملی پوشان بزرگسال را در اختیار داریم. در تعطیلات برنامه باشگاه‌ها و تیم ملی متفاوت است و خستگی را بین طارمی، نور الهی، رضایئیان و ... می‌دیدید وما برای بازی با نفت آماده می‌شویم.

برانکو در مورد ال‌کلاسیکو گفت: در مورد ال‌کلاسیکو باید بگویم دو بازی در دنیا همه به آن علاقه دارند یکی الکلاسیکو است که نیم میلیارد نفر است که آن را تماشا می‌کنند و بازی بعدی دیدار استقلال و پرسپولیس است که 100 هزار نفر در ورزشگاه و شاید 100 میلیون نفر هم آن را در تلویزیون ببیند. بازی های دیگری مثل بایرن و دورتموند هم هست که به دلیل بردهای مداوم بایرن جذابیتش کمتر شده است. دربی اینتر و میلان هم معمولا اینتر برنده میشود و مسابقاتی مانند رم و لاتزیو هم داریم که هیچ کدام به اندازه بازی رئال و بارسا نیست و در کل فلسفه کاری من به بارسا نزدیک است اما خودم طرفدار رئال هستم و رئال مادرید دو بازیکن دارم لوکا مودریچ و هواچیچ در رئال است که در بارسا فقط راکیتیچ است.

 

اخبارورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------