مورینیو: قهرمانی؟ عملیات غیرممکنی است!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی چلسی می‌گوید قهرمانی تیمش در این فصل لیگ برتر به عملیات غیرممکن شبیه است.

به گزارش دیلی‌ میل، چلسی در هفته سیزدهم لیگ برتر در خانه موفق شد با یک گل نورویچ سیتی را شکست دهد. بازیکنان چلسی در این دیدار نمایش خوبی داشتند ولی بدشانسی و دیرک دروازه مانع شد تا چلسی به گل‌های بیشتری برسد.

ژوزه مورینیو بعد از برد تیمش برابر نورویچ، در نشست خبری گفت:‌ اگر درباره قهرمانی از من بخواهید سوال کنید، باید بگویم که این یک ماموریت غیر ممکن است. شاید فقط تام کروز بتواند آن را به سرانجام برساند. در این دیدار بازیکنانم عملکرد خوبی داشتند و توانستیم به برد مهمی دست پیدا کنیم. تیمم شایسته برد در این دیدار بود و می‌توانستیم به برد بهتری دست یابیم که بازیکنانم قدر موقعیت‌های خود را ندانستند و نتوانستیم به برد بهتری دست یابیم.

مورینیو ادامه داد:‌ در همان نیمه نخست باید به گل می‌رسیدیم که حریف خوش شانس بود و ما بدشانس. موقعیت‌های زیادی داشتیم که نتوانستیم در نیمه نخست به برد برسیم. انگیزه زیادی داشتیم ولی اولویت من در این دیدار فقط برد بود.

چلسی باید در بازی بعدی خود این هفته در لیگ قهرمانان اروپا برابر مکابی، یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های این فصل لیگ قهرمانان بازی کند که همه بازی‌هایش را شکست خورده است. برد چلسی در این دیدار صعود آنها را به مرحله بعد قطعی می‌کند.

 

اخبار ورزشی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------