آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

کفاشیان : شرایط درست نشود عید 95 کروش برای همیشه می رود / متاسفم که مایلی این حرفها را می زند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

علی کفاشیان در برنامه 90 گفت کارلوس کروش گفته اگر شرایط درست نشود بعد از بازی با عمان و هند از ایران می رود. بازی هایی که در عید 95 برگزار می شود.

علی کفاشیان که روی خط برنامه 90 رفته بود به شدت از محمد مایلی کهن برای مصاحبه اش علیه سرمربی تیم ملی انتقاد کرد.

بحث بیماری کارلوس کروش چه بود؟
سه یا 4 ماه قبل پرونده پزشکی را آقای کروش داشتند که رفتند و چند عمل انجام دادند . خوشبختانه بعد از عمل ها ، آزمایش هایی که داشتند نشان می داد شرایطش خیلی حاد نیست اما به هر حال کسالت دارد اما مشکل جدی ندارد.

مشکلات سخت افزاری که آقای کارلوس از انها می نالد چه شد؟ مشکلات حل می شود؟ زمین ، لباس ها؟
همان ابتدا که مذاکره داشتند ، گفتند با این مشکلات نمی توانند ادامه بدهند . ایشان می گفتند اردوهای خارجی اش را برای این برگزار می کند که در ایران زمین تمرین درست نداریم.بیش از 5 میلیارد هزینه زمین مان است و برای ترمیم شان مزایده هم گذاشتیم . ولی این بودجه را نداریم. ما بیش از 40 درصد از بودجه مان هزینه های تیم ملی است. ما فقط پول مربی و بازیکن می توانیم بدهیم. البته ما یک مرکز پزشکی داریم می سازیم. این بار از ما قول گرفتند بعد از عمان و هند شرایط فراهم نشود ایشان جدی ایران را ترک می کند. ما سعی کردیم کل آکادمی را مدرن بسازیم. امیدواریم که با قول های جدید که از وزارت ورزش داده شده ، بتوانیم زمین های چمن را آماده کنیم.

این مصاحبه آقای مایلی کهن را دیدید؟ مگر می شود مدیرفنی تیم امید این طور درباره سرمربی اش حرف بزند؟
من به کروش کتبی گفتم که حق مصاحبه ندارد. ایشان گفت مدیرفنی تیم امیدتان مدام علیه من حرف می زنند. حتی او پذیرفته برای بازی های قطر ، برود کمک آقایان بکند. کروش کمک کرده برای تیم امید. من متاسفم علی ر÷غم اینکه بارها تذکر داده شده ، باز این حرف ها را می بینیم . تیم ما 4 سال است که اول رنکینگ آسیا هستیم. ما از کروش تیم ملی قوی می خواستیم. کی تا حالا 2 بازی قبل از پایان با یک تیم جوان صعود کرده باشیم. 7 سال پیش هیچ کس نمی آمد با ما بازی کند. دبیر فدراسیون نوروز می آید که از ما وقت بگیرد برای بازی . تیم ملی خودش را ثابت کرده است. حتی به تبع فوتبال بزرگسالان مان تیم ها می آیند با تیم امید ما بازی می کنند.

اسپانسر لباس عوض شد؟
آخرین مرحله امضای قرارداد لباس ها هستیم. یک جا نیاز یک سال تیم ملی ما برای تیم بزرگسالان وارد می شود و تجهیزات را هم وارد می کنیم. البته همیشه ناچار به صرفه جویی بودیم.

کارلوس کروش کی بر می گردد؟
او اواخر ژانویه می آید و بازی های قطر را می رود. تا 53 روز دیگر می آید اما دستیارانش همگی اینجا هستند. البته یکسری پیگیری هایی هم دارد برای بازی های تدارکاتی مان.

مجمع فدراسیون فوتبال کی است؟
ما بزودی مجمع عمومی داریم و 18 اسفندماه هم مجمع انتخاباتی را برگزار می کنیم.

اخبار ورزشی  - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------