ویسی: تا همین جای کار هم قهرمان هستیم/ گل‌محمدی:‌ ضدفوتبال بازی نکردیم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

ویسی: تا همین جای کار هم قهرمان هستیم/ گل‌محمدی:‌ ضدفوتبال بازی نکردیم/ مهاجری: بد گل می خوریم

سرمربی تیم استقلال خوزستان معتقد است تیمش تا همین جای کار هم قهرمان محسوب می‌شود.

عبدالله ویسی در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و پدیده مشهد درباره بازی اظهار کرد: یک بازی بسیار خوب، زیبا، شجاعانه و نترس را از هر دو تیم دیدیم. بازی‌ای بود که حتی پدیده می‌توانست برنده آن باشد.

وی ادامه داد: شجاعت این تیم باعث شد تمرکز ما بر بازی بیشتر شود زیرا موقعیت‌های بسیار خوب و عالی که در 20 دقیقه اول این تیم داشت ما را وادار به عکس‌العمل مناسب می‌کرد. پدیده تیم بسیار خوب و شایسته‌ای در لیگ ما است و به این تیم تبریک می‌گویم.

ویسی درباره پیروزی تیمش در این بازی نیز عنوان کرد: ما آنالیز بسیار خوبی از این تیم داشتیم و پیش‌بینی کرده بودیم که این تیم ما را به دردسر می‌اندازد. بعد از موقعیت‌های خوب آن‌ها در 20 دقیقه ابتدایی، ما به خود آمدیم و توانستیم بازی را در دست بگیریم. جا دارد این برد را به مردم خوزستان و بازیکنانم تبریک بگویم.

سرمربی استقلال خوزستان افزود: تیم ما همین الان هم قهرمان است. تیمی که 14 هفته یک باخت داده، نمی‌توان جز قهرمان نامی برای آن انتخاب کرد. خدا را شکر می‌کنم با این برد به صدر جدول رفتیم و امیدوارم بچه‌ها همت کنند و بتوانند این صدرنشینی را حفظ کنند. با این حال هنوز هم صحبت از قهرمانی زود است.

ویسی در پاسخ به سوال ایسنا درباره رمز موفقیت این تیم در این فصل نیز گفت: دوستی و رفاقت و همت بچه‌ها رمز موفقیت تیم ما است. بازیکنان تیم ما نمی‌خواهند عکس‌شان روی جلد روزنامه‌ها باشد. هدف بچه‌های ما نشان دادن شایستگی‌شان به مردم ایران است. در موفقیت تیم خیلی از عوامل دخیل هستند که مهم‌ترین آن نیز پشتوانه قوی تیم ماست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همین جا اعلام می‌کنم که ما در نیم فصل هیچ بازیکنی را رد نخواهیم کرد چرا که تلاش ما باید چند برابر شود. انتظار ما نیز از بچه‌ها و رسانه‌ها زیاد است و امیدوارم به ما کمک کنند تا در نیم فصل دوم و بازی‌های آینده نیز روند موفقیت‌مان را هرچه بهتر ادامه دهیم.


همچنین سرمربی تیم پدیده مشهد با ابراز نارضایتی از شاگردانش گفت:‌ متاسفانه گل‌های بدی دریافت می‌کنیم.

رضا مهاجری در کنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان درباره بازی اظهار کرد: به رغم شرایط سخت کنونی‌مان که 5-6 بازیکن‌ را نداشتیم و شرایط جوی اهواز و خرابی زمین نیز مزید بر علت شده بود، باید بگویم که تا قبل از دریافت گل اول، استقلال را بسیار تحت فشار قرار داده بودیم که عکس‌العمل‌های بسیار خوب دروازه‌بان‌شان باعث شد نتوانیم به گل برسیم. جا دارد به او تبریک بگویم زیرا او یکی از عوامل اصلی موفقیت استقلال خوزستان در این فصل رقابت‌های لیگ برتر است.

وی بیان کرد: متاسفانه گل‌های بد و بچگانه‌ای می‌خوریم و این مسئله در هفته‌های اخیر ادامه‌دار بوده است. بازیکن ما باید بین تیم امید و تیم پدیده یکی را انتخاب کند. مرادمند تا قبل از اردوی تیم ملی بهترین بازی‌هایش را برای ما می‌کرد ولی به محض اینکه به اردو رفت و به تیم ما برگشت، سه بازی بسیار بد را پشت سر گذاشت و 2 گل را نیز به خودمان زد. با این حال این آخر دنیا نیست و باید تلاش کنیم تا جبران کنیم زیرا بازی بسیار بدی را باختیم.

مهاجری با اشاره به وضعیت فوتبال مشهد عنوان کرد: متاسفانه فوتبال مشهد شرایط سختی را سپری می‌کند. مشهد دو تیم پدیده و سیاه جامگان را در بخش خصوصی دارد که با آن‌ها به جنگی نابرابر آمده و هیچ حمایتی از این دو تیم نمی‌شود. باید ساختارها درست شود تا در نیم فصل این دو تیم بتوانند نتیجه بگیرند و متفاوت ظاهر شوند.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا مشکل مالی در تیم وجود دارد یا خیر گفت: ما هیچ مشکلی نداریم و جا دارد از مدیریت تیم نیز تشکر کنم. مشکلات ما فقط به حمایت برمی‌گردد.
سرمربی تیم پدیده مشهد در پایان درباره داوری بازی نیز اظهار کرد: داوری بسیار عالی بود و باید به تیم داوری تبریک بگویم چرا که قضاوت بی‌نقصی را از آن‌ها دیدیم.


سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان هم گفت: با وجود شکست مقابل ذوب آهن بازی خوبی ارائه کردیم و روز به روز بهتر می‌شویم.

فرهاد کاظمی پس از شکست تیمش در برابر ذوب آهن اصفهان درباره این دیدار گفت: وقتی می‌توانید ذوب آهن مدعی را یک نیمه کامل در زمین خودش نگه دارید و زیر فشار قرار دهید، یعنی بازی خوبی ارائه کرده‌اید. غیر از فاکتور داشتن بازیکنان نامدار، هیچ چیز از ذوب آهن کم نداشتیم و می‌توانستیم برنده این دیدار باشیم. تساوی شاید از شکست عادلانه‌تر بود.
کاظمی درباره داوری مسابقه تصریح کرد: داوری مسابقه مشکل خاصی نداشت اما فکر می‌کنم در دو صحنه داور مسابقه باید تصمیم دیگری اتخاذ می‌کرد. یکی صحنه گل ذوب آهن که مدافع ما را شارژ کردند و دیگری در دقایق آخر مسابقه که به چشم دیدم مدافع ذوب آهن سعید مهدی‌پور بازیکن ما را هل داد.

کاظمی همچنین راجع به بحث حضور فرید کریمی در بازی صبا و سیاه جامگان تاکید کرد: مسلما حضور کریمی در بازی مقابل ما غیر قانونی بوده و مطمئنم که فدراسیون حق هواداران فوتبال خراسان را می‌دهد.

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان با اشاره به اینکه یارگیری در نیم فصل سخت است خاطرنشان کرد: 10-12 بازیکن از تیم ما تفکر لیگ برتری ندارند و میل به برد در آن‌ها وجود ندارد. با آن‌ها قطع همکاری خواهیم کرد و احتمالا فردا اسامی این بازیکنان را به مدیریت باشگاه اعلام می‌کنم. ابتدای فصل نیست که یارگیری آسان باشد اما با این وجود تلاش می‌کنیم تا بازیکنان مورد نیاز خود را جذب کنیم. 4-5 بازیکن تاکنون جذب شده‌اند. در ادامه هم بازیکنان دیگری به تیم ما خواهند پیوست.


همچنین سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازی پایاپایی را شاهد بودیم ولی در نهایت سه امتیاز نصیب ما شد. این پیروزی را به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی تیمش در نشست خبری دیدار سیاه جامگان و ذوب آهن گفت: دیدار سختی داشتیم. بازی پایاپایی بود ولی خوشحالم که در نهایت سه امتیاز نصیب ما شد و توانستیم در کورس رقابت با سایر مدعیان باقی بمانیم.

گل‌محمدی درباره داوری مسابقه تصریح کرد: داوری مشکل خاصی نداشت. تنها فکر می‌کنم که در اخراج دستیارم داور چهارم کمی عجله کرد ولی در سایر صحنه‌ها مشکل خاصی نبود و قضاوت خوبی را شاهد بودیم.

او درباره حضور دو بازیکن مشهدی در تیمش تصریح کرد: حق‌وردی و پهلوان دو بازیکن خوب تیم ما هستند که هم امسال و هم سال گذشته عصای دست ما بوده‌اند. بازیکنانی که در عین جوانی، مسلط و باتجربه نشان می‌دهند و می‌توانند الگوی خوبی برای هم‌سن و سالان خود باشند. این دو بازیکن آینده درخشانی در فوتبال ایران خواهند داشت.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره اعتراض هواداران سیاه جامگان به سبک بازی این تیم تاکید کرد: به هیچ وجه ضد فوتبال بازی نکردیم. گرچه هواداران در بعضی صحنه‌ها به من و کادر فنی‌ام توهین هم کردند ولی هواداران، زیبایی فوتبال هستند و از آن‌ها ممنونم که به ورزشگاه آمدند.

گل‌محمدی درباره حضور تیم ذوب آهن در سه جام اظهار کرد: امسال در سه جام می‌جنگیم. آذری و سایر مدیران تیم ذوب آهن شرایط خوبی را برای ما فراهم کرده‌اند و امیدوارم همین طور که تا اینجای کار موفق بوده‌ایم در ادامه نیز بتوانیم به موفقیت‌های خود امتداد بخشیم.

او همچنین در پایان در رابطه با شرایط مصدومان تیمش گفت: مهرداد قنبری تا فروردین نمی‌تواند شرایط بازی را به دست بیاورد ولی محمد نژادمهدی ظرف سه هفته آینده به میادین بازمی‌گردد.

 

اخبار ورزشی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------