آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی‌نسب خطاب به میثاقی: در مورد باشگاه ما اظهار نظر نکنید!

مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر شمس‌آذر خطاب به مجری یک برنامه تلویزیونی از او خواست که «درباره…

اظهار نظر عجیب عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال/ رأی وزیر ورزش اهمیتی ندارد!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: ممکن است برخی از اصلاحات اساسنامه در نشست اعضای مجمع مورد تصویب قرار نگرفته یا به بعد موکول شود که این موضوع تاثیری بر روند انتخابات نخواهد داشت.

شهرام دبیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خصوص تغییرات اساسنامه فدراسیون فوتبال و اینکه زمان انتخابات رئیس جدید چه زمانی خواهد بود، گفت: در برخی از بندهای اساسنامه فدراسیون اصلاحاتی قرار است صورت بگیرد، ضمن اینکه یکسری نظرات اصلاحی نیز هست که باید اعمال شود. این موارد در نشست آینده اعضای مجمع که در تاریخ 23 دی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. این موارد اصلاحی، چندان خاص نیست و به اصل و ارکان اساسنامه مربوط نمی‌شود. در مجموع اینکه قوانین اساسنامه فدراسیون فوتبال با قوانین فیفا تطابق پیدا کند موضوع خوبی است تا اساسنامه ما جامع‌تر شود.

وی ادامه داد: اساسنامه فعلی فدراسیون فوتبال جوابگو است اما ممکن است برخی از این اصلاحات در نشست اعضای مجمع مورد تصویب قرار نگرفته یا پیشنهادات جدید مطرح شود که تصویب آنها به بعد موکول شود. در نهایت این موضوع تاثیری بر روند انتخابات فدراسیون فوتبال نخواهد داشت.

دبیری در پاسخ به این پرسش که آیا وزیر ورزش در انتخابات فدراسیون فوتبال حق رأی خواهد داشت، تأکید کرد: طبق آیین نامه قبلی وزیر ورزش می‌توانست به عنوان رئیس مجمع باشد اما فیفا این ایراد را از ما گرفته که رئیس مجمع باید حتما رئیس فدراسیون فوتبال باشد.

وی در مورد اینکه حق رای از وزیر ورزش گرفته می‌شود یا خیر تصریح کرد: بحث گرفتن حق رأی نیست. فدراسیون فوتبال NGO است و به همین دلیل فیفا تاکید دارد افراد دولتی نقشی در نداشته باشند. به همین دلیل رئیس مجمع باید رئیس فدراسیون فوتبال (کفاشیان) باشد. در این صورت وجهه خوبی ندارد که وزیر ورزش به عنوان یک عضو در مجمع رأی دهد و کفاشیان در همان جلسه به عنوان رئیس مجمع حضور داشته باشد. مگر یک رای وزیر ورزش در بین 72 رأی چه اهمیتی دارد و چقدر می‌تواند تاثیرگذار باشد؟در واقع یک رأی وزیر ورزش در بین بیش از 70 رأی تاثیری ندارد که ما بخواهیم روی این موضوع تلاش کنیم و حق رای را بگیریم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا انتخابات فدراسیون فوتبال اواخر اسفندماه ما سال 94 برگزار شده یا به سال آینده موکول می‌شود، گفت: انتخابات فدراسیون فوتبال به احتمال فراوان قبل از سال 95 برگزار خواهد شد.

 

اخبار ورزشی - تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------