عربستان، قطر را انتخاب کرد؛ ایران، لبنان!/ عمان و سنگاپور گزینه‌های AFC و سکوت مسئولان



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

بنا بر ادعای رسانه عربستانی
عربستان، قطر را انتخاب کرد؛ ایران، لبنان!/ عمان و سنگاپور گزینه‌های AFC و سکوت مسئولان

اسپورت عربستان امروز در ادامه جوسازی‌ها علیه فوتبال ایران ادعا بزرگی را مطرح کرد که عربستان، قطر را میزبان بازی‌های آسیایی پیشنهاد داد و ایران، لبنان را انتخاب کرد.

سیاست‌های مغرضانه سعودی‌ها در این چند روز گذشته به مستطیل سبز هم کشیده شد. ماجرا از جایی شروع شد که رئیس باشگاه الهلال عربستان خواستار لغو بازی‌های آسیایی در خاک ایران شد.

پس از آن جوسازی‌ها علیه فوتبال ایران از سوی رسانه‌های سعودی روز به روز بیشتر شد در این راستا روزنامه اسپورت عربستان امروز ادعا بزرگی را مطرح کرده است.

این روزنامه عربستانی به نقل از یک منبع که اسمش را فاش نکرده، نوشت: با بالاگرفتن اختلاف میان دو فدراسیون فوتبال عربستان و ایران برای لغو بازی‌های آسیایی هر کدام از این فدراسیون‌ها پیشنهادی را به کنفدراسیون فوتبال آسیا داده‌اند.

این منبع ادامه داد: عربستان کشور قطر را برای بازی‌‌های آسیایی میان نمایندگان کشورش با ایران را پیشنهاد داده است، اما این پیشنهاد با مخالفت شدید ایران به همراه بوده است. ایران نیز لبنان را برای این بازی‌ها پیشنهاد داده است اما با مخالف شدید سعودی‌ها همراه است. با این وضعیت موجود به احتمال زیاد شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهاد اصلی‌اش مسقط پایتخت کشور عمان خواهد بود که در صورت پذیرفته نشدن از سوی دو کشور سنگاپور آخرین راه حل خواهد بود.

این ادعا نشریه عربستانی در حالی است که مسئولان ورزش ایران تا کنون هیچ اظهاراتی در این زمینه  انجام نداده‌اند و پیش از این کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان اظهار کرده بود که امنیت در کشورما جریان دارد و اولویت ما بازی‌کردن در خاک خودمان است.

 

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------