آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

بیرانوند: قنبرزاده دوست دارد کار فرزندش به زندان بکشد؟



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

از معاوضه‌ام با بازیکن پرسپولیس هیچ خبری ندارم
بیرانوند: اگر ناراحتم به دلیل مشکلات مالی است/ قنبرزاده دوست دارد کار فرزندش به زندان بکشد؟

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران گفت: اگر در تمرینات ناراحتم به دلیل مشکلات مالی است و امیدوارم مدیرعامل باشگاه مشکلات مرا حل کند.

علیرضا بیرانوند در گفت‌وگو فارس، در خصوص حضورش در تیم نفت و اینکه نتوانست به تیم پرسپولیس بپیوندد گفت:انتظار من از منصور قنبرزاده به عنوان مدیرعامل باشگاه این بود که وقتی در تلویزیون می‌گوید علیرضا بیرانوند فرزند ماست به این سوال من پاسخ دهد که آقای قنبرزاده! دوست داری کار فرزندت به خاطر چک برگشتی به زندان بکشد؟! من هم به اندازه خودم مشکلات مالی دارم و باید خرج زن و بچه‌ام را بدهم و دوست ندارم که خدشه‌ای به زندگی‌ام وارد شود.

وی ادامه داد: دوست دارم باشگاه نفت به من کمک کند. درست است که در چند روز اخیر موضوع پیوستن من به پرسپولیس مطرح بود و فشارهای زیادی به من مطرح شد. اما این مسائل به مدیران این دو باشگاه ربط داشت و دارد. هر بازیکنی دوست دارد در یک تیم پرطرفدار بازی کند. حرفهای من جنبه درد دل دارد. می‌دانم که قنبرزاده من را دوست دارد و مطمئنا خوبی من را می‌خواهد. حتی با آقای شاه کرمی مدیرکل ورزش نفت هم صحبت و درد دل می‌کنم. همین طور محمد علی‌پور هم فردی است که همیشه من را راهنمایی می‌کند. با این همه از همه این عزیزان انتظار دارم که به من کمک کنند.

دروازه‌بان تیم نفت خاطرنشان کرد: الان هم می‌بینید که با تیم نفت به ترکیه آمدم و در اردو حضور دارم آن هم در حالی که خیلی‌ها به من می‌گفتند تا پول نگرفتی به اردو نرو. اما من بازیکن حرفه‌ای هستم و قرارداد دارم و به همین دلیل به این اردو آمدم. این حرفها که می‌گویند من ناراحت هستم صحت ندارد. چرا که صحبت و بعدازظهر تمرینات خوبی انجام می‌دهم و مطمئن باشید اگر قرار باشد در تیمی هم حضور داشته باشم باید در آمادگی کامل باشم. من با نفت قرارداد دارم و سرم را برای این تیم می‌گذارم و همه اتفاقات رخ داده را به فال نیک می‌گیرم. اما امیدوارم قنبرزاده هرچه زودتر مشکل مالی‌ام را حل کند.

بیرانوند درباره شرایط تمرینی تیم نفت در اردوی آنتالیا هم اظهار داشت: از روزی که به این کمپ اردویی آمده‌ایم تمرینات بسیار خوبی انجام می‌دهیم. دو روز صبح و بعدازظهر تمرین کردیم. یک روز ریکاوری کردیم و قرار است روز یکشنبه با یک تیم لیگ دویی آلمان بازی تدارکاتی انجام دهیم. از روز شه شنبه هم قرار است تمریناتمان را در تهران ادامه دهیم تا برای بازی با سیاه جامگان در لیگ برتر آماده باشیم.

وی خاطرنشان کرد: من به قراردادم متعهدم چرا که می‌خواهم پولم حلال باشد. اگر هم ناراحتی در این میان وجود دارد به دلیل مسائل مالی است و امیدوارم طی این چند روز هرچه زودتر مشکلات من هم حل شود. اگر هم قرار باشد به تیمی بروم باید با خوبی و خوشی از این تیم بروم و دوست ندارم با دعوا تیمی را ترک کنم که 13 سال در آن زحمت کشیده‌ام. دوست دارم با مهربانی و خوشی اگر قرار است نفت را ترک کنم این اتفاق بیفتد. نفت خانه من است و اگر من علیرضا بیرانوند شده‌ام و سالها در تیم های ملی پایه و بزرگسالان حضور پیدا کردم از باشگاه نفت بوده و مطمئن هستم انها هم خیر و صلاح من را می‌خواهند و قطعا تا جایی که بتوانند به من کمک خواهند کرد.

بیرانوند درباره اظهارات مدیرعامل باشگاه نفت درباره معاوضه او با یکی از بازیکنان پرسپولیس تصریح کرد: به خدا هیچ چیزی در این باره نمی‌دانم. این موضوعی است که بین مدیرعاملان 2 باشگاه مطرح شده و من هیچ خبری از این مسئله ندارم. البته بازیکنی که مدنظر باشگاه نفت است حتما با پرسپولیس قرارداد دارد اما همان طور که گفتم این موضوع را پیگیری نکردم و خبری هم از آن ندارم. همه تمرکز من در حال حاضر بر روی نفت و تمرینات این تیم است تا بتوانم آمادگی صددرصدم را حفظ کنم.

 

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------