صعود منچسترسیتی به صدر جدول لیگ برتر/ فرار چلسی از شکست در دقیقه 98



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

منچسترسیتی با پیروزی پرگل برابر کریستال پالاس موقتا به صدر جدول لیگ برتر انگلیس صعود کرد.

هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس عصر امروز (شنبه) با برگزاری 5 دیدار دیگر ادامه یافت که در حساس ترین بازی منچسترسیتی که نتایج خوبی در این فصل کسب کرده به دیدار کریستال پالاس رفت و سومین شکست پی در پی این تیم را تحمیل کرد و با نتیجه پرگل 4 بر صفر به برتری رسید.

در این دیدار فابین دلف ابتدا در دقیقه 22 سیتی را پیش انداخت و در اواخر نیمه نخست سرخیو آگوئرو گل دوم سیتی را به ثمر رساند. این مهاجم آرژانتینی در دقیقه 70 موفق شد سومین گل سیتی‌زنها را وارد دروازه کریستال پالاس کند و در ادامه نوبت به گلزنی داوید سیلوا رسید که در دقیقه 84 تیر خلاص را شلیک کرد و موفق شد گل چهارم سیتی را به ثمر برساند تا این دیدار با نتیجه 4 بر صفر به سود کریستال پالاس به پایان برسد.

چلسی که در بازی رفت برابر اورتون با نتیجه سه بر یک شکست خورده بود این بار در دیداری جذاب و پرگل با تساوی سه بر سه متوقف شد.

نیمه نخست این دیدار بسیار کم افت و خیز بود و تنها موقعیت جدی را ویلیان در موقعیتی تک به تک از دست داد اما در نیمه دوم جان تری در هفتصدمین بازی خود با چلسی به اشتباه دروازه تیم خودی را گشود تا اورتون پیش بیفتد. تنها 6 دقیقه بعد کوین میرایاس موفق شد گلزنی کند تا چلسی که در غیاب هازارد به میدان آمده بود بار دیگر نتایج کابوس وار خود را ادامه دهد.

آبی پوشان لندنی در عرض سه دقیقه توانستند دو گل به ثمر برسانند. دیگو کاستا و سس فابرگاس در دقایق 64 و 66 گلزنی کردند تا حساسیت مسابقه به اوج خود برسد. در نهایت این اورتون بود که در دقیقه 90 موفق شد گل سوم را با ضربه رامیو موری به ثمر برساند ولی این پایان کار نبود و تری موفق شد گل تساوی بخش را در هشتمین دقیقه از وقت‌های تلف شده به ثمر برساند تا این دیدار پرگل با تساوی سه بر سه به پایان برسد.

در سایر دیدارها این نتایج به دست آمد:

ساوتهمتون 3- وست برومویچ صفر

نیوکاسل 2 – وستهام یک

بورن موث 3 – نوریچ صفر

امشب تیم صدرنشین لسترسیتی باید در دیداری سخت به مصاف استون ویلا برود.

 

اخبار ورزشی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------