آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

لیگ اروپا؛ صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ

در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا تیم فوتبال آاس رم توانست با دو گل میلان را شکست دهد. به گزارش ایرنا، دور…

اظهارات خاکپور پس از صعود تیم امید



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


خاکپور پس از صعود تیم امید:
احساس غرور می کنم/ برای شکست دادن ژاپن باید سخت تلاش کنیم

سرمربی تیم فوتبال امید ایران پس از صعود این تیم به مرحله بعدی انتخابی المپیک گفت: از داشتن چنین بازیکنانی احساس غرور می کنم و امیدوارم در مرحله بعد هم به پیروزی برسیم.

محمد خاکپور پس از پیروزی 3 بر 2 تیم فوتبال امید ایران برابر چین در مرحله مقدماتی انتخابی المپیک گفت: قبل از پرداختن به مسائل فنی باید پیروزی دولت ایران در عرصه سیاسی را تبریک بگویم. امیدوارم که ایران موفقیت های بیشتری را تحمل کند.

وی در ارزیابی اش از مسائل فنی دیدار برابر چین گفت: چینی ها با وجود اینکه دو شکست را متحمل شده بود اما با قدرت در دیدار با ما حاضر شدند. آور نها بازی را جدی گرفتند و نمایش خوبی داشتند. از داشتن چنین بازیکنانی احساس غرور می کنم.

سرمربی تیم فوتبال امید ایران در مورد کسب 6 امتیاز از 9 امتیاز ممکن در دور مقدماتی گفت: ما فقط به قطر باختیم که البته آن بازی شرایط خاصی داشت و بازی فشرده ای را به نمایش گذاشت. با این حال مهم این تیم بود که ما بتوانیم صعود کنیم که به مرحله بعدی برسیم و خدا را شکر رسیدیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران در مورد اینکه آیا از دریافت 6 امتیاز در گروه اول راضی است یا خیر تاکید کرد: تیم من فقط به قطری باخت که بازی فشرده‌ای برگزار کرد. در هر صورت کسب 6 امتیاز یا 9 امتیاز برای من مهم نیست چرا که به دنبال صعود بودیم و به این هدف خود رسیدیم، این مسئله برای من مهم بود.

محمد خاکپور در مورد دیدار با ژاپن در مرحله بعدی نیز خاطرنشان کرد: ژاپن یکی از بهترین تیم‌های سازمان‌یافته این مسابقات است. قطعا بازی دشواری مقابل این تیم داریم اما اگر می خواهیم صعود کنیم باید تلاش زیادی داشته باشیم تا بتوانیم به مرحله بعدی صعود کنیم.

سرمربی تیم فوتبال امید در مورد تغییراتی که در ترکیب تیمش در سه دیدار ایجاد کرده بود گفت: به هر حال ما زمان زیادی برای ریکاوری نداشتیم و ناچار شدیم در هر بازی برای تقسیم بدنی بازیکنان نفرات جدیدی را بازی بدهیم.

 

اخبار ورزشی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------