حضور آندو و ژاردل در استقلال منتفی شد/ مالیات سنگ بزرگ بین تیموریان و استقلال



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

نتیجه مذاکرات کاپیتان تیم ملی و افشارزاده مشخص شد
حضور آندو در استقلال منتفی شد/ مالیات سنگ بزرگ بین تیموریان و استقلال

مالیات آندو تیموریان سنگ بزرگی بین این بازیکن و باشگاه استقلال برای نیم‌فصل دوم بود.

جلسه پرویز مظلومی آندرانیک تیموریان و بهرام افشارزاده عصر امروز در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و در این نشست 60 دقیقه‌ای تیموریان برای پیوستن به استقلال با مسئولان این باشگاه به توافق نرسید. هرچند دراین نشست سرمربی تیم استقلال به شدت خواهان جذب این بازیکن بود ولی بدهی مالیاتی باشگاه استقلال به آندو تیموریان مانع بزرگ این نقل و انتقال در نیم فصل دوم شد.

از آنجایی که این بازیکن مبلغ سنگینی را از باشگاه استقلال طلبکار است و همچنین این باشگاه باید بدهی مالیاتی این بازیکن را هم پرداخت کند به همین علت تیموریان نتوانست در این نشست با مسئولان استقلال به نتیجه برسد هرچند کاپیتان تیم ملی ایران خطاب به افشارزاده و مظلومی گفت باشگاه سایپا پیشنهاد خوبی به وی ارائه کرده ولی او تا امشب فرصت می‌خواهد تا فکر کند و در نهایت به مسئولان باشگاه استقلال جواب بدهد.

به گزارش فارس، آندرانیک تیموریان از بوریرام تایلند نیز پیشنهاد دارد ولی ظاهراً این بازیکن تصمیم گرفته به فوتبال خود در ایران ادامه بدهد.

 

 ---------------------

حضور ژاردل در استقلال منتفی شد/ جفرسون گومز تنها گزینه برزیلی مظلومی

با منتفی شدن ژاردل در استقلال جفرسون گومز طی یکی دو روز آینده به تهران سفر خواهد کرد.

پرویز مظلومی پس از تماشای فیلم چند بازیکن خارجی ماریو ژاردل و جفرسون گومز را انتخاب کرد و از مسئولان باشگاه استقلال خواست تا مقدمات سفر این دو بازیکن را به استقلال فراهم کنند.

از طریفی سرمربی تیم استقلال پس از پیگیری‌های لازم و تماس‌های مکرر با مدیر برنامه‌های هر دو بازیکن متوجه شد که ماریو ژاردل یک مهاجم است و به همین علت قید حضور این بازیکن را در استقلال زد و تنها خواستار حضور جفرسون بریتو گومز در استقلال شد.

قرار است این بازیکن برزیلی 25 ساله که در لیگ دو کشور برزیل بازی کرده است طی چند روز آینده به تهران سفر کرده و در تمرینات تیم فوتبال استقلال شرکت کند.

مهدی مؤمنی تنها بازیکن جذب شده در نیم‌فصل دوم در فهرست تیم استقلال است.

 

اخبار ورزشی - فارس

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------