پرسپولیس 0 – صبای قم 1؛ صبا قهرمان جام شهدا / اظهارات دایی و برانکو بعد از فینال جام شهدا



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

دایی: بازیکنانم انتظارات را برآورده کردند/ نباید بگذاریم بازیکنان جوان‌ بسوزند

سرمربی صبای قم می‌گوید بازیکنانش توانستند انتظارات او را برآورده کنند.

تیم فوتبال صبا با نتیجه یک بر صفر پرسپولیس را شکست داد و قهرمان جام شهدا شد.

 

به گزارش ایسنا، علی دایی پس از قهرمانی تیمش در جام شهدا با پیروزی یک بر صفر مقابل پرسولیس اظهار کرد: فکر می‌کنم بازی‌های خوبی را برگزار کردیم و در کل تورنمت خوبی بود. همه تیم ها توانستند به خوبی خودشان را محک بزنند. بازیکنان ما تا حدود زیادی با همدیگر هماهنگ شدند. خدا را شکر بازیکنان توانستند انتظارات ما را برآورده کنند.

او در ادامه درباره اینکه آیا بازیکنان جدید تیم توانستند انتطاراتش را برآورده کنند، گفت: مطمئنا پیام صادقیان، اکبر صادقی و رضایی می‌توانند به ما کمک کنند. پیام از بدنی عقب است و او را به شرایط ایده‌آل می‌رسانیم. صادقی هم که در شرایط خوبی قرار دارد. رضایی بازیکن جوانی است و باید آموزش ببیند.

دایی گفت: متاسفانه بازیکنان جوان قدر خود را نمی‌دانند و مسائل حاشیه‌ای دورشان را می‌گیرد. ما نباید اجازه دهیم این اتفاق بیفتد و جوان‌ها بسوزند.

سرمربی صبای قم در مورد هدف این تیم در نیم فصل دوم اظهار کرد: ما به بالای جدول فکر می‌کنیم. ان شا‌ءالله در بازی‌های آینده اشتباهات گذشته را تکرار نمی‌کنیم و امتیازات را از دست نمی‌دهیم و به بالای جدول می‌رسیم.

-------------------------------

برانکو: دایی قبلا خود را اثبات کرده است/ بازیکن دیگری جذب نمی‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، شرکت تیمش در جام شهدا را با وجود ناکامی در کسب عنوان قهرمانی، بسیار مفید توصیف کرد.

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ پس از شکست تیمش در فینال جام شهدا برابر صبا این جام را برای تیمش بسیار مفید توصیف کرد و گفت: به بانیان این مسابقات تبریک می گویم چرا که این بازی‌ها ضمن گرامیداشت مقام شهدا برای ما و سه تیم دیگر بسیار مفید بود تا خود را برای حضور بهتر در ادامه لیگ برتر آماده کنیم.

وی در ادامه همچنین قهرمانی در جام شهدا را به علی دایی و تیم صبا تبریک گفت و اظهار کرد: بازی فقط یک گل داشت اما دیدار سخت و محکمی بود. صبا از یک اشتباه ما استفاده کرد. هم ما و هم صبا لیاقت حضور در فینال را داشتیم.

سرمربی کروات پرسپولیس درباره جذب دو دروزاه‌بان در فصل نقل‌وانتقالات اظهار کرد: لوبانف برای انجام کارهای شخصی به ازبکستان سفر کرده و به زودی به ایران باز می‌گردد. محسن‌زاده دروزاه‌بان جوان ما امروز درون دروزاه ایستاد و خوب بود. کادر فعلی ما توانایی زیادی دارد و با همین گروه برای قهرمانی تلاش می‌کنیم و تا پایان فصل بازیکن دیگری را جذب نمی‌کنیم.

برانکو ایوانکوویچ پس از بازی پرسپولیس و صبای قم گفت: لازم می دانم از بانیان تورنمنت شهدا تشکر کنم. افتخار می کنم که من هم در این تورنمنت بودم. این بازی برای ما مفید بود و فکر می کنم برای دیگر تیم ها هم این بازی باعث شد که برای لیگ فوتبال آماده شود.

وی افزود: متاسفم که فینال را نبردیم اما در هر حال به صبای قم بابت قهرمانی تبریک می‌گویم. ما امروز نشان دادیم که آمادگی کامل برای ادامه بازی های فصل را داریم. البته بعضی از بازیکنان ما هم حضور نداشتند و هوا هم سرد بود.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: انتظار یک بازی محکم را داشتم چون صبا در کل محکم بازی می‌کند و نشان داده که تیم خوبی است ولی حیف که ما گل را وقتی خوردیم که به بازی مسلط بودیم. البته ما این بازی را می توانیم یک بازی تدارکاتی در نظر بگیریم.

برانکو در مورد علی دایی نیز گفت: دایی قبلا خودش را به یک عنوان یک مربی ثابت کرده، سابقا مربی تیم ملی بوده و با سایپا نیز قهرمان شده است. او با تجربه‌اش می تواند به فوتبال کشور کمک کند.

او در پاسخ به اینکه آیا تیم صبا را از حریفان پرقدرت خود در لیگ می‌بیند گفت: بله صبا در لیگ بسیار قوی است و در همین تورنمنت دیدیم که بسیار قوی ظاهر شد.

اخبار ورزشی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------