جزئیات قرارداد مسی فاش شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

به دلیل اینکه مسی در 2 فصل گذشته بخشی از قرارداد خود را با تاخیر دریافت کرده در سال پیش‌رو مبلغی بیشتری نسبت به دیگر بازیکنان به وی پرداخت خواهد شد.

به گزارش فارس، حقوق مسی در فصل بعد افزایش خواهد داشت.ستاره آرژانتینی به دلیل اینکه در چند فصل گذشته با مقداری تاخیر حقوق خود را دریافت کرده است در فصل آینده زودتر از دیگر بازیکنان حقوق و پیش پرداخت خود را دریافت خواهد کرد.

براساس اخبار منتشره رسانه‌های اسپانیا مسی در فصل آینده به جای 22 میلیون یورو 42 میلیون یورو دریافت خواهد کرد.البته چنانچه وی به تیم دیگر منتقل شود این مبلغ بازهم به او تعلق می‌گیرد.

 

به گفته یکی از نزدیکان مسی وی مبلغ قرارداد 2 فصل را یکجا دریافت خواهد کرد.

البته دلیل تاخیر در پرداخت حقوق مسی از جانب باشگاه بارسا اصرار کاتالان‌ها به تمدید قرارداد شماره 10 نیو کمپ عنوان شده است.

مسی باید در فصل 2014 مبلغ 32 میلیون یورو حقوق دریافت می‌کرد که به دلیل کاهش ارزش سهام باشگاه مقداری از این مبلغ پرداخت نشد. در قرارداد جدید مسی بحث برای تمدید بلند مدت قرارداد در میان است که تا اکنون ایت توافق حاصل نشده است.

البته مسی در آخرین اظهار نظر خود عنوان کرد که در بارسا احساس آرامش می کند و بی شک در سال های آینده در پی کسب جام های بیشتر عنوان‌های مهمتری در نیو کمپ است.

 

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------