آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

تساوی ذوب آهن و استقلال/ تداوم صدرنشینی آبی‌ها با یک امتیاز دیگر



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تیم‌های فوتبال ذوب آهن و استقلال در چارچوب هفته هجدهم رقابتهای لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت. آبی‌ها یک امتیاز این بازی را تا حدی مدیون رحمتی هستند.

به گزارش مهر، تیم‌های فوتبال ذوب آهن اصفهان و استقلال از ساعت ۱۴:۳۰ امروز در چارچوب هفته هجدهم رقابتهای لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

دو تیم در نیمه نخست بازی سریع و فشرده ای را در دستور کار داشتند. استقلال در همان دقایق اولیه بازی یک موقعیت خوب را روی ضربه شهباززاده ایجاد کرد که شوت این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

پس از آن نوبت به ذوب آهن رسید تا موجی از حملات را روی دروازه مهمان ایجاد کند که رحمتی در یک صحنه با تجربه بالا و خونسردی خود شوت محکم تبریزی را دفع کرد تا مانع گلزنی میزبان شود.

در دقیقه ۱۹ بازی سانتر پهلوان از سمت چپ با ضربه سر کاوه رضایی همراه شد که به طرز خطرناکی از کنار دروازه رحمتی به خارج رفت. بعد از این اتفاق بازی بیشتر در اختیار تیم ذوب آهن بود و استقلال هم چشم به ضد حملات داشت که تلاش دو تیم بی سرانجام ماند و نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ذوب آهن از آغاز نیمه دوم موجی از حملات را روی دروازه استقلال ایجاد کرد و در دقیقه ۵۲ تا آستانه گل پیش رفت که رحمتی ضربه سر چکشی را به زیبایی دفع کرد و در مرتبه دوم هم زاویه را به روی مهاجم حریف بست تا دروازه استقلال را بسته نگه دارد.

در دقیقه ۶۲ این دیدار ذوب آهن صاحب موقعیت دیگری شد که شوت محکم رجب زاده را رحمتی بار دیگر دفع کرد. بعد از چند حمله تیم ذوب آهن در دقیقه ۶۶ بود که استقلال صاحب یک فرصت شد که ضربه جابر انصاری را رشید مظاهری برگشت داد. متعاقب آن شوت سرضرب و سنگین چشمی از راه دور به بالای دروازه رفت.

از اواسط نیمه دوم تا حدی ذوب آهن از تب و تاب خود افتاد و استقلال هم که به یک امتیاز راضی بود سعی کرد با تجمع در یک سوم دفاعی خود فضا را از مهاجمان حریف بگیرد که در این راه موفق عمل کرد و تیم گل‌محمدی را در فولادشهر متوقف کرد.

استقلال که کسب یک امتیاز را در این دیدار تا حد زیادی مدیون رحمتی است ۳۵ امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند. ذوب آهن هم با ۳۱ امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کرد.

در دیگر بازی امروز تیم فوتبال پدیده با پیروزی برابر سایپا به ۳ امتیاز ارزشمند خانگی دست یافت. مهدی خیری در دقیقه ۲۷ زننده تنها گل این دیدار به سود پدیده بود. شاگردان مهاجری با این برد ۲۱ امتیازی شدند و در رده یازدهم جدول قرار گرفتند. سایپا هم با ۳۰ امتیاز موقتا در رده چهارم جدول باقی ماند.

اخبار ورزشی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------