لستر بازی ۶ امتیازی را برد/ شاگردان رانیری همچنان بی مهار



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تیم فوتبال لستر سیتی صدرنشین رقابتهای لیگ برتر انگلیس در زمین منچستر سیتی به بردی پرگل دست یافت تا ۳ امتیاز ارزشمند را کسب کند.

به گزارش مهر، تیم فوتبال لستر سیتی شگفتی ساز این فصل رقابتهای لیگ برتر انگلیس عصر امروز شنبه در چارچوب هفته بیست و پنجم این مسابقات در ورزشگاه اتحاد به مصاف منچستر سیتی رفت و شکست سنگین ۳ بر یک به نزدیکترین رقیب خود در صدر جدول تحمیل کرد.

شاگردان کلودیو رانیری نیمه نخست را با گل زودهنگام و دقیقه ۳ رابرت هوت مدافع پیش تاخته خود پیروز شدند. در نیمه دوم نیز لستر شروعی توفانی داشت و در یک ضد حمله روی حرکت انفرادی و شوت محکم ریاض محرز در دقیقه ۴۸ به گل دوم دست یافتند.

لستر که حملات خطرناکی روی دروازه سیتی طراحی کرده بود در دقیقه ۶۰ با ضربه سر رابرت هوت به گل سوم خود نیز دست یافت. منچستر سیتی که نا امیدانه به بازی ادامه می داد در دقیقه ۸۷ با ضربه سر آگوئرو یکی از گل ها را جبران کرد اما در نهایت شکست سنگینی را متحمل شد.

لستر سیتی با این برد ارزشمند ۵۳ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم تر کرد. منچستر سیتی با ۴۷ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و تاتنهام و آرسنال هم با ۴۵ امتیاز به ترتیب سوم و چهارم هستند.

 

اخبار ورزشی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------