با پنالتی های از دست رفته کاپیتان و پورعلی گنجی; شیرهای قطری از لیگ قهرمانان حذف شدند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

با پنالتی های از دست رفته کاپیتان و پورعلی گنجی
شیرهای قطری از لیگ قهرمانان حذف شدند / ژاوی به تبریز نرسید

السد قطر که مرتضی پور علی گنجی مدافع ملی پوش کشورمان را در اختیار دارد ، مقابل الجزیره تن به شکست داد و از حضور در مرحله گروهی بازماند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در هفتمین دیدار مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا ، امشب الجزیره امارات و السد قطر در ورزشگاه محمد بن زیاد سهر ابوظبی  به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان شاگردان تن کاته موفق شدند با پیروزی پنج بر چهار در ضربات پنالتی راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2016 شوند.

جدال تیم های الجزیره و السد در 90 دقیقه قانونی بازی با تساوی دو بر دو خاتمه یافت و گل های تیم میزبان در این دیدار را کوین جونز در دقیقه 45 و علی مبخوت در دقیقه 65 وارد دروازه یاران پورعلی گنجی کرد و گل های شاگردان فریرا را  حمزه آلسن حاجی در دقایق 22 و 88 وارد دروازه علی خسیف کرد.
 
البته در دقیقه 93  یک پنالتی توسط خلفان ابراهیم برای تیم السد از دست رفت تا 2 تیم برای صعود به مرحله گروهی در دو وقت اضافه بازهم رو در رو یکدیگر قرار بگیرند.

در ضربات پنالتی نیز تیم الجزیره توانست موفق تر عمل کند و با نتیجه پنج بر چهار از سد السد بگذرد  تا در گروه C لیگ قهرمانان با پاختاکور ازبکستان ، تراکتورسازی تبریز و الهلال عربستان همگروه شود.

مرتضی پورعلی گنجی مدافع ملی پوش کشورمان نیز  120 دقیقه در ترکیب تیم السد حضور داشت و نمایش بسیار خوبی را ارائه داد اما نتوانست در ضربات پنالتی موفق عمل کند و وی به همراه ژاوی دو پنالتی را برای السد از دست دادند.

 

اخبار ورزشی- باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------