حرف های عجیب قلعه نویی بعد از تساوی; کاش آقای روحانی آن تعریف‌ها را از تراکتور نمی‌ کرد!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

قلعه نویی: کاش آقای روحانی آن تعریف‌ها را از تراکتور نمی‌کرد!

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز معتقد است ظاهرا تعریف‌های رییس جمهور از تیمش باعث شده که تصمیمات داوری به ضرر این تیم شود.

به گزارش ایسنا، امیر قلعه نویی در پایان دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و استقلال خوزستان در نشست خبری اظهار کرد: در وهله اول باید دو تبریک بگویم. تبریک اول به عبدالله ویسی بابت تیم خوبش و تبریک دوم اتحادی که بین هواداران استقلال خوزستان و فولاد در این بازی شکل گرفته بود که جای خوشحالی دارد.

وی در ادامه درباره بازی عنوان کرد: ما امروز فوتبال خیلی خوبی بازی کردیم و جلوی تیمی که در هر بازی 7-8 موقعیت گل ایجاد می‌کند توانستیم عملکرد مثبتی از خود به جا بگذاریم و عملا فقط یک موقعیت به این تیم دادیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز افزود: فکر می‌کنم با تمام احترامی که برای آقای سید علی داور مسابقه دارم او پنالتی اشتباهی به ضرر تیم ما گرفت و باعث شد روند بازی تغییر کند. در مجموع به هر دو تیم تبریک می‌گویم به خصوص عبدالله ویسی که تحول خوبی را در فوتبال ما ایجاد کرده است. ما می‌توانستیم برنده این بازی باشیم ولی این‌گونه نشد.

وی در پاسخ به سوال ایسنا درباره جلسه‌ای که فدراسیون فوتبال با دبیرکل یوفا طی چند روز گذشته در تهران برگزار کرده بود و در این جلسه از هیچ‌یک از چهره های شاخص فوتبال ایران دعوت نشده بود، گفت: هر جلسه موضوعات خاص خودش را دارد و در وهله اول باید دید موضوع جلسه چه بوده است. شاید موضوع جلسه‌ به گونه‌ای بوده که نیازی به حضور این چهره‌ها نبوده،‌ فدراسیون ارزش گذاری‌های خاص خودش را دارد. در مجموع باید بگویم آقایان دایی و مهدوی کیا نه با این جلسات کوچک می‌شوند و نه بزرگ می‌شوند.

قلعه نویی در پایان بیان کرد: ‌از نظر نتیجه از بازی راضی نیستم ولی از لحاظ بازی از تیمم راضی هستم. ما یک سری اشتباهات بچه گانه انجام دادیم که باعث شد امتیازات بازی را از دست بدهیم. روند بازی به نفع ما بود که آن پنالتی به ضرر ما اعلام شد. در خصوص پنالتی خودمان هم تعجب می‌کنم که چرا داور این‌قدر دیر سوت زد و چرا پنالتی ما را دوباره تکرار کرد. می خواهم بپرسم که آیا اگر آن توپ گل هم نمی‌شد آیا داور باز همان پنالتی را تکرار می کرد؟ در مجموع ای کاش آقای روحانی آن تعریف ها را از تراکتورسازی نمی‌کرد زیرا ظاهرا با آن تعریف همه تصمیمات به ضرر ما بازگشته است.

 

اخبار ورزشی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------