عصبانیت کی روش در آزادی: ترابیان پول جیبی بازیکنان تیم ملی را به اطرافیانش می داد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به شدت از زهره هراتیان و عباس ترابیان انتقاد کرد و گفت: ترابیان زمانی که دنبال بازیکنانی مثل رضا قوچان نژاد برای در تیم ملی بودیم، در کارمان خلل ایجاد می کرد.

به گزارش مهر، کارلوس کی‌روش بعد از پایان بازی پرسپولیس با فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران درباره دعوت شدنش از سوی زهره هراتیان برای بازدید از مرکز پزشکی فیفا در ایران اظهار کرد: ایشان کی هست که بخواهد مرا دعوت کند. بنده باید ایشان را دعوت کنم. ما چهار سال زحمت کشیدیم ولی ایشان در چند ماه گذشته سوء استفاده کرد از شرایطی که ایجاد شد. هراتیان فقط قسمتی از پزشکی کلینیک است. ما چهار سال زحمت کشیدیم و ما باید ایشان را دعوت کنیم.

وی درباره صحبتهای عباس ترابیان تاکید کرد: از ترابیان خواسته بودم که در رویاهایش هم اسم مرا نیاورد. او همیشه به اسم منافع ملی تهدید می کند که حرفهایی را می زند. ایشان اگر یک مرد است، باید به خاطر منافع کشور بزرگ ایران بیاید و مسائل را مطرح کنند. ترابیان همیشه صورت خودش را پنهان کرده است.

کی روش خاطرنشان کرد: زمانی که دنبال آوردن بازیکنانی مثل قوچان نژاد و دژاگه بودیم چه کسی در این کار خلل ایجاد می کرد؟ ترابیان در این کار اخلال ایجاد می کرد.  ایشان پول تو جیبی بازیکنان تیم ملی را به اطرافیانش می داد.

سرمربی تیم ملی همچنین در خصوص وضعیت کمپ تیم ملی تاکید کرد: وضعیت کمپ را از من سئوال نکنید. برخی دوستان در یک خبرگزاری هستند. گویا آنها بیشتر از من در جریان هستند.

 

اخبار ورزشی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------