افشاگری جنجالی عقیلی: استیماچ گفت به‌ هدف تیم ملی به ایران آمده است/ هزینه اردوی ترکیه قرار بود از قرارداد من کسر شود



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

هزینه اردوی ترکیه قرار بود از قرارداد من کسر شود/ آقای خوروش اگر از اخراج نمی‌ترسی حقیقت را بگو
عقیلی:‌ استیماچ گفت به‌ هدف تیم ملی به ایران آمده است/ برای مدیریت باشگاه متاسفم که سکوت کرده‌اند

مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: اگر کمک‌های استیماچ از اخراج نمی‌ترسند می‌توانند شهادت دهند که او به من چه گفت.

هادی عقیلی در گفت‌وگو با فارس، درباره اظهارات جدید استیماچ سرمربی سپاهان در مورد وی اظهار داشت: آقای استیماچ در حضور دستیاران خود از جمله بصیرت، زاغی‌نژاد، لسان‌فولادی، ربانی و دو کمک مربی خارجی‌اش و همچنین رسول خوروش سرپرست تیم به من گفت: شما در تیم من جایی ندارید و با یکی از مربیان من می‌توانید جدا از تیم تمرین کنید و حق و حقوق خود را از باشگاه بگیرید. سؤال من این است آیا معنی این حرف فقط بازی نکردن است یا اخراج شدن؟

وی افزود: استیماچ دقیقا یک روز بعد از جلسه با مدیران باشگاه نظرش نسبت به من عوض شد و گفت که من باید انفرادی تمرین کنم در حالی که هم خود او و هم باشگاه می‌دانستند من آدمی نیستم دور زمین بدوم و پول بگیرم. من پیش از این هم ذخیره بوده‌ام اما نه مصاحبه کرده و نه توضیح خواستم. اگر کمک مربیان استیماچ از موقعیت خود و ترس از اخراج باشگاه نباشد، می‌توانند شهادت دهند که او به من چه گفت و اینکه آیا من از او توضیح خواستم یا نه.

عقیلی ادامه داد: من در فصل جاری فقط 25 درصد از قراردادم را دریافت کردم و 75 درصد دیگر از پولم باقی مانده است و با توجه به اینکه سال بعد هم با سپاهان قرارداد دارم صد در صد پولم از سال آینده و همچنین مطالباتم از فصل‌های گذشته باقی مانده است. با این حال من آدمی نیستم که کنار تیم با این شرایط بمانم و پولم را هم بگیرم. من از سپاهان کنار می‌روم ولی برای مدیریت باشگاه متاسف هستم که از دروغ حمایت می‌کنند و هیچ واکنشی نسبت به صحبت‌های استیماچ نشان نمی‌دهند. متاسفانه آنها سیاست سکوت را در پیش گرفته‌اند که این سکوت نشانه حمایت از استیماچ است ولی باید بدانند با این کارها وجهه من را خراب نخواهند کرد.

وی در خصوص اینکه استیماچ در مورد نیمکت‌نشینی وی صحبت کرده، گفت: منظور استیماچ به بازی پرسپولیس است. او بعد از این بازی در جلسه‌ای از من عذرخواهی کرد در حالی که از او توضیحی نخواسته بودم و حتی راجع به این نیمکت‌نشینی مصاحبه هم نکردم و در تمرینات هم شرکت کردم. در بازی با فولاد هم به گفته خودش خوب بودم و حتی از من تشکر کرد و فردای بازی با فولاد هم به دلیل رفتار حرفه‌ای از من تشکر کرد و در آن جلسه علی ربانی و محرم نویدکیا هم حضور داشتند. او تاکید کرد مراقب تمرین باشیم چون می‌خواهد به باشگاه برود تا برای پول ما بازیکنان با مسئولان صحبت کنند. او خودش خودجوش چنین تصمیمی گرفته بود و بچه‌ها در این مدت حتی یک بار هم در خصوص مسائل مالی صحبت نکرده بودم. او می‌خواست به خاطر باخت‌هایی که آورده بود بهانه بیاورد و گفت اگر باشگاه پول شما را ندهد دیگر در تمرینات شرکت نمی‌کند. استیماچ حتی این را گفت دلیل حضورش در سپاهان نه پول است نه چیز دیگری بلکه برای تیم ملی آمده است. نویدکیا در آن جلسه بود و می‌تواند این را شهادت دهد. فکر می‌کنم در جلسه‌ای که او با باشگاه داشته آنها به دنبال یک قربانی بودند و این قرعه به نام من افتاد.

عقیلی ادامه داد: آنها فکر می‌کردند چون با سایپا در خانه بازی داریم حتما برنده می‌شویم و از این طریق فشارها کمتر می‌شود. من واقعا برای آنهایی که او را به باشگاه آورده‌اند در حالی که هیچ رزومه‌ای نداشته، متاسف هستم. شاید استیماچ بازیکن بزرگی بوده اما بازیکن بزرگ دلیل بر این نیست که مربی بزرگی هم شود. او مربی اخراجی تیم ملی کرواسی است. 10 بازی است که در کنار سپاهان است ولی الان تیم کجای جدول است؟ فقط یک برد با سپاهان داشته که آن هم بعد از یک روز حضور او در تمرین این برد به دست آمده و به نام او تمام نمی‌شود چرا که ما با ارنج بازی قبلی به میدان رفته بودیم. باز هم می‌گویم برای مدیریت باشگاه متاسفم که اکنون سکوت کرده و طرفدار ناحق شده‌اند.

مدافع تیم سپاهان در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کند این صحبت‌ها اوضاع او را ناخوشایند کند، گفت: قرار است اوضاع من از این ناخوشایندتر شود؟ من در سپاهان نمی‌مانم و حق و حقوق خود را دریافت نمی‌کنم. اوضاع از این هم ناخوشایندتر هم می‌شود؟ من دیگر پایم را به باشگاه نمی‌گذارم. استیماچ گفته بود من بالاتر از باشگاه نیستم. او هیچ گاه نمی‌تواند این کار را بکند و باید این را بگویم که چون استیماچ مصر بود که تیم به اردوی ترکیه برود، من هزینه اردو را تقبل کردم و قرار شد هزینه اردوی ترکیه در آخر فصل از مبلغ قرارداد من کسر شود. او چون اصرار داشت که این اردو لازم است این تصمیم را گرفتم و آنچه که می‌توانستم در طبق اخلاص گذاشتم. پس من به اندازه کافی برای باشگاه سپاهان زحمت کشیدم. استیماچ کسی بود که قرارش بر این بود تیم را به بالای جدول بیاورد. پس او باید اکنون پاسخگوی نتایج باشد نه من.

عقیلی تاکید کرد: خوشحالم در بین بازیکنان آبرو دارم و بازیکنان و اطرافیان تیم در جریان کامل قضایا هستند و می‌دانند حق با کیست. از اینکه مدیریت باشگاه هیچ چیز نمی‌گوید متاسفم. به خصوص برای کمک‌های استیماچ که از قضایا خبر دارند و سکوت کردند. تناقض در صحبت‌های استیماچ کاملا مشهود است و خیلی جالب است در حالی که بازیکنان تیم یک بار هم در مورد مسائل مالی صحبت نکرده‌اند دیروز در رختکن استیماچ به بازیکنان گفته هر کسی حرفی از پول بزند جایی در تیم من ندارد. اینکه روی چه حسابی این حرف را زده، عجیب است. او نتیجه نگرفته و دنبال بهانه می‌گردد. نمی‌دانم چه اتفاقی بین او و باقریان افتاده که به من گفت دیگر حق حضور در تمرینات را ندارم.

عقیلی خاطرنشان کرد: آقای خوروش همان موقع در تمرین حاضر بود و من به او گفتم این مطلب را یادداشت کن که استیماچ 48 ساعت قبل که با من حرف زد آدم خوبی بودم و اکنون از نظر او آدم منفی شدم. اگر خوروش از میز و موقعیتش نمی‌ترسد این حرف‌ها را تائید می‌کند. بازیکنان همه از این مسئله شوکه هستند و شاهد بودند چطور استیماچ نگذاشت من تمرین کنم.

 

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------