آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

شکست استقلال مقابل شاگردان منصوریان/آبی‌ها همچنان روی ریل ناکامی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

دیدار تیم‌های نفت تهران و استقلال با برتری نفتی‌ها به پایان رسید.

به گزارش فارس، تیم‌های نفت و استقلال از ساعت 17:10 امروز و در حضور حدود 6 هزار تماشاگر آخرین دیدار هفته بیستم را در ورزشگاه تختی برگزار کردند که نیمه اول این دیدار با یک گل به سود نفت به پایان رسید.

در دقیقه 9 این دیدار حنیف عمران‌زاده با یک گل به خودی، گل اول را به سود نفت تهران به ثمر رساند.

گل نفت: این دیدار پایاپای آغاز شد و دو تیم در دقایق نخست مسابقه به محک زدن یکدیگر در میانه زمین پرداختند. با این حال نفتی‌ها خیلی زود و در دقیقه 9 مسابقه روی ارسال دقیق ایمان مبعلی از روی یک ضربه ایستگاهی توسط حنیف عمران‌زاده (گل به خودی) به گل رسیدند.

استقلال که برای صدرنشینی به هر 3 امتیاز این دیدار نیاز داشت خیلی زود این گل را در دقیقه 10 توسط جابر انصاری جبران کرد و به گل تساوی رسید که این گل توسط کمک داور آفساید اعلام شد تا بازی همچنان به سود نفت باشد.

در دقیقه 16 و روی ارسال مبعلی یک بار دیگر نفت می‌توانست به گل برسد که این بار نیز ضربه سر رضاوند با هوشمندی رحمتی راهی کرنر شد. رحمتی دو دقیقه بعد یک بار دیگر روی نفوذ نفتی‌ها موفق عمل کرده و توپ علی قربانی را در دو مرحله دفع کرد.

در ادامه این دیدار در نیمه اول این بار استقلال روی دروازه حریف توسط ضربه سر شهباززاده خطرساز شد که این بار بیرانوند توپ را در آغوش کشید.

استقلال در این دقایق فشار حملاتش را بیشتر کرد تا گل تساوی را به ثمر برساند که این فرصت‌ها نیز با بی‌دقتی از دست رفته تا بازی همچنان به سود نفت دنبال شود.

در دقیقه 26 یک بار دیگر قربانی نفس استقلالی‌ها را در سینه حبس کرد و با ضربه سر خود دروازه استقلال را تا آستانه فروپاشی پیش برد که در این صحنه شانس با آبی پوشان یار بود تا بازی همچنان یک بر صفر به سود نفت پابرجا باشد.

در دقیقه 30 این دیدار استقلال با سانتر خطرناک برهانی می‌توانست به گل برسد که توپ رفت و برگشتی را این بار فخرالدینی از دست داد.

در دقیقه 36 نفت تهران یک بار دیگر روی ضربه ایستگاهی مبعلی خطرناک نشان داد که این توپ نیز با فاصله کمی به اوت رفت.

استقلال با نزدیک شدن به لحظات پایانی نیمه اول فشار خود را بیشتر کرد که این حملات نیز ثمری نداشت تا نیمه اول مسابقه یک بر صفر به سود نفت به پایان برسد.

نیمه دوم این مسابقه نیز با حمله خطرناک نفت آغاز شد و این تیم می‌توانست با ضربه بغل پای فنی امیری به گل دوم برسد که این توپ نیز با کمترین فاصله از کنار دروازه استقلال راهی اوت شد.

در دقیقه 48 روی ارسال یعقوب کریمی استقلال یک بار دیگر تا آستانه فروپاشی دروازه حریف پیش رفت که توپ پس از برخورد به دستان حمدی‌نژاد که در نیمه اول نیز یک کارت زرد از داور دریافت کرده بود و با دخالت بیرانوند راهی کرنر شد.

در ادامه حملات استقلال و در دقیقه 50 روی ارسال ابراهیمی، ضربه سر زیبای چرخشی شهباززاده یک بار دیگر با واکنش گلر نفت مواجه شده و این ضربه نیز راه به جایی پیدا نکرد تا همچنان حساب کار یک بر صفر به سود نفت باشد.

نفتی‌ها در ادامه نیمه دوم این دیدار در دو صحنه روی دروازه استقلال خطرساز ظاهر شدند که این فرصت‌ها نیز با بی‌دقتی مهاجمان نفت از دست رفت.

در دقیقه 59 و روی ارسال ابراهیمی از روی یک ضربه کاشته و روی یک رفت و برگشت محسن کریمی که در فرصتی ایده‌آل قرار داشت با بی‌دقتی توپ را به بالای دروازه حریف فرستاد. یک دقیقه بعد جابر انصاری قدر سانتر دقیق فخرالدینی را ندانسته و به شکلی عجیب این توپ را به بیرون زد.

بازی در بین دقایق 60 تا 70 بیشتر در میانه‌های میدان دنبال شد هرچند که بازی استقلال در این دقایق نیز به حریف می‌‌چربید اما زور آبی‌ها بسیار کمتر از آن بود که توپ‌های این تیم تبدیل به گل شود. البته سردرگمی و پاس‌های ناهماهنگ استقلالی‌ها در این دقایق حرف اول را در میدان و در ترکیب این تیم می‌زد.

استقلال در ادامه مسابقه حملات خود را بیشتر کرده تا حداقل گل مساوی را به ثمر برساند که این موضوع به نفتی‌ها فرصت لازم را داده تا این تیم روی ضدحمله در چند صحنه خطرناک ظاهر شود.

در دقیقه 77 و روی یک ضربه سر عمران‌زاده توپ را با بی دقتی از دست داد.

در ادامه شوت مطهری توسط رحمتی دفع شد اما استقلال دست بردار حملات خود نبود و در دقیقه 82 روی نفوذ خود می‌توانست توسط برزای به گل برسد که این توپ نیز با برخورد به دست سیدجلال حسینی دفع شد و جالب اینکه داور باز هم از اعلام ضربه پنالتی به سود استقلال خودداری کرد.

محمدرضا اکبریان قضاوت این دیدار را برعهده داشت. وی در به حمدی‌نژاد، رضاوند، مبعلی و مطهری از نفت و  فخرالدینی و یعقوب کریمی از استقلال کارت زرد نشان داد. وی در دقیقه 79 کارت زرد دوم را به فخرالدینی نشان داد تا وی از بازی اخراج شود.

با این نتیجه استقلال با 36 امتیاز در رده دوم باقی ماند   و نفت نیز با 29 امتیاز به رده ششم جدول صعود کرد. استقلال برای چهارمین دیدار پیاپی از رسیدن به پیروزی بازماند. ‌آبی‌پوشان پس از 17 بازی در لیگ برتر سرانجام از حریفان شکست خوردند. این دومین باخت استقلالی‌ها در لیگ برتر بود.

ترکیب نفت تهران:
علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، سیدجلال حسینی، وحید حمدی‌نژاد (56- محمد دانشگر)، سیامک کوروشی، علی عزتی، رضا علیاری، ایمان مبعلی، وحید امیری، آرش رضاوند (87- مجتبی حق‌دوست) و علی قربانی (73 - ارسلان مطهری)
سرمربی: علیرضا منصوریان

ترکیب استقلال:
مهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده، هرایر مگویان، میلاد فخرالدینی، میثم مجیدی (65 - بهنام برزای)، روزبه چشمی، یعقوب کریمی، امید ابراهیمی، جابر انصاری (78- امید نورافکن)، آرش برهانی (55- سید محسن کریمی) و سجاد شهباززاده
سرمربی: پرویز مظلومی

 

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------