آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

مظلومی: به خاطر ناحقی داور شکست خوردیم/برای شعارها متاسفم، مگر افشارزاده باید گل بزند؟



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


اخراج فخرالدینی غیر فنی باشد برخورد می‌کنیم
مظلومی: به خاطر ناحقی داور شکست خوردیم/برای شعارها متاسفم، مگر افشارزاده باید گل بزند؟

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در دیدار مقابل نفت همه کار کردیم غیر از اینکه بتوانیم به گل برسیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، پرویز مظلومی پس از شکست یک بر صفر استقلال مقابل نفت اظهار داشت: بازی خوب و جانداری را برگزار کردیم درست است که شکست خوردیم اما به بازیکنان خسته نباشید می‌گویم. 10 نفره حمله کردیم همه کار انجام دادیم فقط نتوانستیم به گل برسیم.

وی ادامه داد: ما روی ضربات ایستگاهی کار کرده بودیم که تیم نفت هم روی همین موضوع به گل رسید. متاسفم برای این تیم که برنامه‌اش همین بود.

سرمربی استقلال در مورد داوری گفت: امروز به خاطر ناحقی داور شکست خوریم. بعد از مدتها داوری به سمت یک تیم بود. ما در چند هفته به شدت از داوری ضربه خورده‌ایم. از عملکرد داور راضی نیستیم. کمیته داوران باید بیشتر بررسی کند. شرایط تغییر کرده است. این داور داوری نبود که بخواهد این بازی را قضاوت کند چرا که از اول بازی اشتباه سوت می‌زد.

مظلومی در مورد اخراج میلاد فخرالدینی گفت: من آن صحنه را ندیدم اما اگر اخراج او غیر فنی باشد با او برخورد خواهیم کرد. در واقع ما پس از اخراج او 9 نفره شدیم چرا که یعقوب کریمی در 10 دقیقه پایانی مصدوم شده بود.

وی در مورد شعار هواداران تاکید کرد: برای این شعارها متاسفم مگر خود افشارزاده باید گل بزند. او زحمت خود را می‌کشد. به هر حال ما پس از چند هفته شکست خوردیم و باخت هم جزیی از فوتبال است. از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. زمین مسابقه نامناسب بود اما بازیکنان عملکرد خوبی داشتند.

مظلومی تاکید کرد: ما در 5 هفته 6 امتیاز گرفتیم که  از این آمار راضی نیستیم. امیدوارم در دیدارهای آینده جبران کنیم و شرایط در ادامه لیگ بهتر باشد.

 

اخبار ورزشی - قارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------