آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد(هفته بیست و چهارم لیگ بیست و سوم)

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار امروز با صنعت نفت آبادان مشخص شد که طبق پیش بینی ها سرمربی برزیلی تغییری در ترکیب…

برانکو: در فضای غیر ورزشی و بدون انگیزه به پیروزی رسیدیم/بازیکنان پرسپولیس شخصیت خود را نشان دادند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

محرومیت هواداران مجازات سنگینی است
برانکو: در فضای غیر ورزشی و بدون انگیزه به پیروزی رسیدیم/بازیکنان پرسپولیس شخصیت خود را نشان دادند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:در فضای غیر ورزشی و بدون تماشاگر که انگیزه‌ای نیست به پیروزی رسیدیم.

به گزارش فارس، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش مقابل سیاه‌جامگان مشهد در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، اظهار داشت: با کمال مسرت به بازیکنانم تبریک می‌گویم یک برد شیرین به دست آوردیم. در فضای غیر ورزشی و بدون تماشاگر که انگیزه‌ای ندارد به پیروزی رسیدیم. می‌دانید هواداران چقدر برایمان ارزش دارند. آنها یار دوازدهم ما هستند. شخصا انتظار بازی سختی را داشتم.

وی افزود:‌ سیاه‌جامگان تیم خوبی است و مکانی بالاتر از جایگاه فعلی است. آنها در بازی امروز چیزی برای از دست دادن نداشتند و می‌خواستند ما را غافلگیر کنند. در واقع برای هر تیمی بعد از یک استراحت طولانی انجام بازی مشکل است مخصوصا اینکه ما ایام عید را هم پشت سر می‌گذاشتیم. تیم ما نشان داد در حال رشد است و توانست نتیجه‌ای که عقب افتاده بود را با یک بازیکن کمتر جبران کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: وقتی عقب افتادیم علیرغم داشتن یک بازیکن کمتر اعتقاد داشتم توانایی جبران نتیجه را داریم. چیزی که مرا خوشحال می‌کند این است که با استحقاق فراوان و با وجود 10 نفره بودن توانستیم تیم برتر میدان باشیم. یکبار دیگر تبریکات صمیمانه خود را به بازیکنان بابت این برد درخشان بعد از تعطیلات نوروز اعلام می‌کنم.

برانکو در ادامه در رابطه با اشتباهات بچه‌گانه برخی از بازیکنان این تیم اظهار داشت: امروز همه چیز ایده‌آل نبود اما بازیکنان ما شخصیت خود را نشان دادند. اعتماد و اعتقاد آنها به توانایی‌شان امروز نشان داده شد و انتظار دارم که در 6 بازی آْینده آنها در شرایط همه یا هیچ باشند.

سرمربی پرسپولیس در رابطه با اینکه آیا در کشورهایی که فعالیت داشته دیده بود هواداران را از حضور در ورزشگاه محروم کنند، اظهار داشت: در کشورهای زیادی کار کردم اما در ایران دو بار شاهد این ماجرا بودم. به نظرم این تصمیم مجازات بسیار سنگینی بود. در هر جایی که این اتفاق رخ می‌دهد هواداران جریمه سنگینی می‌شوند. 80 هزار هوادار در بازی با تراکتور به ورزشگاه آمده بود و کنترل آنها بسیار سخت بود مخصوصا اینکه در میان آنها هواداران تراکتورسازی هم حضور داشتند. در این شرایط نمی‌توان انتظار داشت همه چیز به صورت کاملا صحیح و تمیز اتفاق بیفتد. شاید ما باید جریمه می‌شدیم ولی این جریمه باید به صورت نقدی می‌بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------