کی‌روش: ایران همسطح عراق و ازبکستان است/ کره و قطر دو مدعی اصلی گروه هستند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

ایران همسطح عراق و ازبکستان است
کی‌روش: حریف اصلی ما می‌تواند عدم تعهد به حمایت از تیم ملی باشد/ کره و قطر دو مدعی اصلی گروه هستند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: حریف اصلی ما برای صعود به جام جهانی می‌تواند عدم تعهد به حمایت از تیم ملی باشد.

به گزارش فارس، کارلوس کی روش پس از قرعه کشی رقابتهای مرحله سوم انتخابی جام جهانی اظهار کرد: قرعه کشی مرحله انتخابی جام جهانی در قاره آسیا برگزار شد و دو گروه متوازن برای این رقابتها به وجود آمد. گروه ایران مانند دوره قبل است، جایی که چهار تیم مدعی یعنی ایران، کره جنوبی، قطر و ازبکستان حضور دارند با دو سهمیه صعود ولی باید این دوره را سختتر از دوره قبل بدانیم چرا که تیمی مثل چین نیز حضور دارد که سرمایه گذاری زیادی کرده است و توانایی فراوانی دارد. در این گروه ما به سوریه هم خوش آمد می گوییم چون آنها در شرایط بسیار دشواری هستند. جهان باید به سوریه خوش آمد بگوید و بر روی فوتبال به عنوان فرصتی که صلح و آسایش به همراه دارد، تاکید داشته باشد.


وی افزود: در مورد گروه ایران، من تیم کره جنوبی را به خاطر بازیکنان با کیفیت و منابعی که در اختیار دارد و قطر را هم به دلیل بازیکنان و هم پیشرفت قابل ملاحظه ومنابع مالی و نفوذ بالا دو مدعی اصلی می‌دانم. پس از آن با همه احترامی که برای سوریه قائل هستم تیمهای ایران، چین و ازبکستان را در یک سطح قرار می‌دهم.

کی روش ادامه داد: همانطور که گفتم، بازیهای انتخابی جام جهانی خارج از زمین آغاز می شود؛ آن هم با یک برنامه جاه طلبانه و باثبات. باید بدانیم که بدون حمایت و تعهد به این برنامه، صعود تیم ملی ایران به جام جهانی 2018 دشوارتر از این هم می شود. ما تنها در زمان مناسب می توانیم این شرایط را تغییر بدهیم و انتظار داشته باشیم که اشتباهات 5 سال گذشته جبران شود.


وی با اشاره به بازیکنان فوتبال ایران اظهار کرد: ما بازیکنان باکیفیتی داریم که می توانند در زمین صعود را ممکن کنند اما برنامه ریزی و منابع ما بسیار مهم هستند. به طور مثال اگر شرایط اسکان تیم و سفر را در نظر بگیریم، تاثیر قابل ملاحظه ای روی شرایط تیم دارند. اولین بازی ما در خانه مقابل قطر است و پس از آن باید در خانه چین بازی کنیم و نیاز داریم که در این دو دیدار پیروز شویم بنابراین بازیکنان نیاز دارند که به خوبی ریکاوردی داشته باشند، مصدوم نشوند و 100 درصد آماده باشند. فیرپلی به این معنا است که باید با شرایطی مانند رقیبانمان بازی کنیم. اما چه کسی اهمیت می دهد؟ این مسئله در دست مقامات ورزش ایران است. گروه ایران بسیار دشوار است اما حریف اصلی ما می تواند عدم تعهد به حمایت از تیم ملی باشد.

 

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------