مظلومی: عزم‌مان برای شکست پرسپولیس جزم است/ از داربی نمی‌ترسم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اگر بگویند بازی نکنید، بازی نمی‌کنیم
مظلومی: عزم‌مان برای شکست پرسپولیس جزم است/ از داربی نمی‌ترسم

سرمربی استقلال اظهار کرد حساسیت بین هواداران داربی را حساس می‌کند.

به گزارش ایسنا، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از داربی 82 پایتخت اظهار کرد: راجع به داربی زیاد می شود صحبت کرد. حساسیت در بین هواداران بازی را حساس تر می کند. در نیمه اول زیاد کارهای تاکتیکی به چشم نمی آید و در نیمه دوم تدابیر تاکتیکی به نحو مطلوب ارائه می شود.

او اضافه کرد: به دنبال آرامش در تیم هستیم و عزم خود را جزم کردیم تا پرسپولیس را شکست دهیم. استقلال می‌خواهد قهرمان شود و می شود. این سه امتیاز برایش خیلی مهم است. امیدواریم تیم خوب پرسپولیس را شکست دهیم و راه خود را هموار کنیم. نقاط ضعف و قوت پرسپولیس را می‌شناسیم. بازیکنان‌مان کاملا از وضعیت حریف آگاه هستند و امیدواریم به هدفمان برسیم.

سرمربی آبی‌پوشان پایتخت درباره تاثیر بازی با سپاهان روی داربی 82 پایتخت گفت: بازی به بازی فرق می کند. نیمه دوم احتیاط کردیم و باعث شدیم حریف حمله کند. این بازی با سایر بازی ها فرق دارد.

مظلومی در پاسخ به این سوال که برنده داربی قهرمان لیگ‌ برتر می‌شود نیز تاکید کرد: نه، فقط شانس قهرمانی اش بالاتر می رود. الان امتیازات نزدیک است و حساسیت ها هم بالاست. 12 امتیاز هم در سایر بازی ها خوابیده و تنها پیروز این میدان راهش هموار می شود.

سرمربی استقلال درباره اینکه آیا از باختن در داربی می‌ترسد نیز گفت: به جرات می گویم از داربی نمی ترسم و تیم را با احتیاط به زمین نمی فرستم. در بازی رفت حریف به آب و آتش زد و تیم ما عقب رفت. در همه داربی هایی که من بودم، بازی بدون گل نشده است. این نشان می دهد ما ترس نداریم. گاهی شرایط ایجاب می کند دفاع بکنیم. به هرحال بازیکنان گاهی اوقات جوان و کم تجربه هستند. می خواهیم تماشاگران گل ببینند و مردم لذت ببرند.

او درباره نقاط ضعف ضعف پرسپولیس و استقلال هم بیان کرد: نمی توانم راجع به این دو مسئله صحبت کنم. بعد از بازی به این سوال جواب می دهم.

سرمربی استقلال همچنین درباره احتمال شکست استقلال و بدتر شدن شرایطش هم گفت: اشتباه کردیم. اول فصل امتیازات را گرفتیم و این مسئله توقعات را از ما بالا برد. همه با تمام نیرو برابر ما به میدان می روند. دیدیم که یک تیم برابر ما با 8 نفر دفاع کرده است. اول فصل خوب نتیجه گرفتیم ولی تیم رقیب ما یعنی پرسپولیس در نیم فصل دوم امتیازات را گرفت و برعکس شده است. شاید اگر این اتفاق برای ما می‌شد، همه از ما تعریف می کنند.

او همچنین درباره احتمال بازی نکردن استقلال به دلیل تاخیر ایران نوین در پرداخت مطالباتش گفت: کارهای فنی را انجام می دهم و اگر مدیر باشگاه بگوید بازی نکنید، به میدان نمی رویم.

مظلومی درباره اظهارات پرسپولیسی ها مبنی بر قوی تر بودن استقلال هم تاکید کرد: این حرف‌ها سیاست مدارانه است. به آنها احترام می گذاریم ولی این حرف ها رد گم کردن است. سعی کردیم بازیکنان وارد این مسئله نشوند و بابت این مسئله هم عذرخواهی می کنیم.

او درباره غایبان تیمش نیز خاطر نشان کرد: روزبه چشمی و محسن کریمی مصدوم هستند ولی سایرین هستند. دستم برای انتخاب 11 نفر اصلی بسته است.

مظلومی همچنین درباره توقعش از تماشاگران گفت: بازی رفت یک الگو بود و دیدیم که شعارها مناسب بود و برای آقای نوروزی هماهنگ شده بود. رقابت در زمین است و بیرون باید اصول اخلاقی رعایت شود. بعد از نشست خبری هم رفتار تماشاگران را تحسین کردم. امیدوارم این مسئله دوباره رعایت شود. زندگیمان زود می گذرد و منش پهلوانی است که می ماند.

مظلومی درباره اینکه آیا پیشکسوتان استقلال مثل پرسپولیس از این تیم حمایت کردند یا نه هم گفت: بله امروز هم چند پیشکسوت ما به تمرین می آیند. آنهایی که باید حمایت کنند، این کار را می کنند.

او در پایان درباره کمپین محیط زیستی جهت پاکیزگی ورزشگاه نیز اظهار کرد: مردم که رعایت می کنند و آنهایی هم که رعایت نمی کنند ان‌شاءالله هدایت شوند (باخنده). در این مسائل همیشه پیش قدم هستیم.



کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------