استقلال خوزستان مقابل نفت تهران متوقف شد/ بهترین فرصت سرخابی ها



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

هفته بیست و ششم لیگ برتر؛
استقلال خوزستان مقابل نفت تهران متوقف شد/ بهترین فرصت سرخابی ها

تیم فوتبال استقلال خوزستان در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته بیست و ششم رقابتهای لیگ برتر به نتیجه ای بهتر از تساوی مقابل میهمان خود نفت تهران دست پیدا نکرد.

به گزارش مهر، تیم استقلال خوزستان، صدرنشین رقابتهای لیگ برتر، امروز پنجشنبه در ورزشگاه غدیر شهر اهواز میزبان نفت تهران بود اما این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

استقلال خوزستان با پیروزی در این دیدار خانگی می توانست یک گام دیگر به قهرمانی در رقابتهای این فصل نزدیک شود اما مردان عبدالله ویسی از پس انجام این ماموریت مهم برنیامدند.

آبی پوشان اهوازی در مجموع عملکرد بهتری نسبت به میهمان خود داشتند و حتی در دقایق پایانی چندین بار خطرناک ظاهر شدند اما علی بیرانوند مانع از فرو ریختن دروازه نفتی ها شد. شون حسن بیت سعید در واپسین لحظات دیدار، بهترین موقعیت استقلالی ها بود که با اختلاف کمی به بیرون رفت.

این تساوی بدین معنی است که فردا در صورت پیروزی یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس در شهرآورد پایتخت، صدرنشین لیگ عوض می شود.

استقلال خوزستان با این تساوی ۴۷ امتیازی شد و همچنان در صدر باقی ماند و نفت تهران ۴۲ امتیازی است.

پیش از این دیدار ، ذوب آهن در زمین راه آهن به تساوی یک بر یک رسید و سپاهان هم در خانه با همین نتیجه مقابل تیم ته جدولی استقلال اهواز مساوی کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------