آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

تهدید عمران زاده؛ بگذارید دهانم بسته بماند!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: از آقایان می‌خواهم که من را مقابل مردم قرار ندهند و اجازه دهند دهانم بسته بماند.

به گزارش تسنیم، حنیف عمران‌زاده  درباره اینکه به دلیل بی‌انضباطی و بی‌انگیزه بودن در تمرینات تیم، در اختیار باشگاه قرار گرفته است، اظهار داشت: من نه بی‌‌انگیزه بودم و نه بی‌انضباطی کرده‌ام. با مدیر روابط عمومی باشگاه صحبت کردم و داستان را برای او شرح دادم. ظاهرا آقایان نمی‌خواهند تمامش کنند و من را مقابل مردم قرار دادند.

وی افزود: روز گذشته (پنجشنبه) فرزاد مجیدی از من پرسید چرا حالم اینگونه است. به او گفتم به لحاظ روحی - روانی شرایط خوبی ندارم و اجازه بدهند برای بازی با فولادخوزستان در لیست 18 نفره قرار نگیرم. در شرایطی قرار داشتم که بازیکنان در تمرین به من گفتند چه اتفاقی افتاده که شوخی نمی‌کنم و حرفی نمی‌زنم. از پرویز مظلومی خواستم با توجه به شرایطی که دارم در لیست 18 نفره قرار نگیرم.

مدافع استقلال با اشاره به صحبت‌های نصرالله عبداللهی مبنی بر اینکه حتما عمران‌زاده کم‌کاری کرده که در اختیاز باشگاه قرار گرفته است، گفت: از آقایان می‌خواهم که بی‌جهت بحث بی‌انضباطی و کم‌کاری را پیش نکشند و اجازه دهند دهان من بسته بماند. اگر بحث کم‌کاری بود، چرا تا قبل از اینکه بگویم شرایط خوبی ندارم، آقایان نگفتند در لیست 18 نفره قرار نمی‌گیری؟ خودم با مجیدی صحبت کردم و خواستم در بازی با فولاد حضور نداشته باشم.

عمران‌زاده در پاسخ به این سوال که چرا پرویز مظلومی او را در اختیار باشگاه قرار داده، تصریح کرد: او نظر خودش را داده است. من به لحاظ روحی - روانی مشکل داشتم و به مجیدی گفتم «داغان» هستم و اجازه دهید در لیست 18 نفره نباشم. بی‌جهت با مطرح کردن بی‌انضباطی و بی‌انگیزه بودن مردم را فریب ندهید. استقلال چهار دیدار حساس در پیش دارد و کاری نکنید که دهانم باز شود.

 

«این تهمت‌ها باعث شده که مردم در صفحه شخصی‌ام توهین کنند». وی ادامه داد: به خاطر صحبت‌های مظلومی در مورد بی‌انضباط بودنم در تمرینات کم از مردم در صفحه شخصی‌ام توهین نشنیده‌ام. آقایان! لطفاً انصاف داشته باشید و اجازه دهید دهان من بسته بماند. قصد نداشتم در آستانه بازی حساس استقلال مقابل فولاد حرفی بزنم اما آقایان به من انگ کم‌کاری و بی‌انضباطی زدند و باید از خودم دفاع می‌کردم.

مدافع استقلال خاطرنشان کرد: منظور آنها از بی‌انضباطی چیست؟ آیا در تمرین یقه کسی را گرفتم؟ در کدام تمرین تاخیر داشته یا غیبت بی‌مورد کرده‌ام؟ چرا من را مقابل مردم قرار می‌دهید؟ اگر آقایان مصاحبه نکرده و به مردم دروغ نمی‌گفتند، من هم صحبتی نمی‌کردم. باز هم تاکید می‌کنم کم‌کاری نکرده و بی‌انضباطی نکرده‌ام. به خاطر اینکه آبرویم در خطر بود مجبور شدم از خودم دفاع کنم. آقایان خودتان خانواده دارید و من خودم گفتم نمی‌توانم بازی کنم اما به خاطر صحبت‌های شما در صفحه شخصی‌ام به خانواده‌ام توهین شد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------