آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

پیروزی چلسی با گلزنی هازارد/ بنیتس، لیورپول را در آنفیلد متوقف کرد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

چلسی توانست با نتیجه 4 بر یک بورنموث را شکست داد و لیورپول برابر نیوکاسل به تساوی 2 بر 2 رسید.

به گزارش ایسنا، هفته سی و پنجم لیگ برتر با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در یکی از دیدارهای برگزار شده چلسی که شانسی برای کسب سهمیه اروپا ندارد برابر بورنموث به میدان رفت و با نتیجه 3 بر یک این تیم را در خانه خود شکست داد. پدرو رودریگس خیلی زود آبی های لندن را پیش انداخت که در این بازی با پیراهن های دوم خود یعنی سفید در زمین حاضر شدند. در همان نیمه نخست ادن هازارد توانست با شوتی زیبا گل دوم تیمش را به ثمر برساند تا بعد از 29 هفته در لیگ برتر امسال گلزنی کرده باشد.

البته بازیکنان پیش تاخته بورنموث در همان نیمه نخست یکی از گل های خورده را جبران کردند تا این دیدار در نیمه نخست با برتری 2 بر یک چلسی به پایان برسد. در نیمه دوم نیز پاس هوشمندانه فابرگاس به ویلیان رسید تا این بازیکن برزیلی با ضربه چیپ دروازه بورنموث را برای بار سوم باز کند. در اواخر مسابقه همکاری ماتیچ و هازارد باعث شد تا این بازیکن بلژیکی بار دیگر گلزنی کند تا نشان دهد به فرم خوب خود بازگشته است تا این دیدار با برتری 4 بر یک چلسی به پایان برسد و این تیم با یک پله صعود به رده نهم جدول صعود کند.

لیورپول و نیوکاسل نیز در حالی برابر هم به میدان رفتند که هدایت نیوکاسل بر عهده رافائل بنیتس اسپانیایی بود و این مربی بعد از سال ها به آنفیلد بازگشت و مورد تشویق هواداران قرار گرفت. لیورپول برای کسب سهمیه لیگ اروپا و حتی لیگ قهرمانان تلاش می کند و نیوکاسل نیز برای بقا می جنگد و به همین خاطر هر دو تیم شدیدا به امتیازهای این دیدار نیاز داشتند ولی این دیدار در نهایت با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. دانیل استوریج و آدام لالانا ابتدا با دو گل قرمزها را از حریف خود پیش انداختند ولی در ادامه دو گل از سیسه و کولباک باعث شد تا این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان برسد.

نیوکاسل در بازی قبلی توانسته بود سیتی را متوقف کند و حالا یکی دیگر از تیم های بزرگ جزیره را متوقف کرد تا به حضور در این رقابت ها امیدوار بماند.

همچنین استون ویلا که سقوطش به دسته پایین تر قطعی شده است برابر ساوت همپتون با شکست 4 بر 2 زمین را ترک کرد.

سایر بازیهای این هفته فردا (یکشنبه) برگزار می شود که لسترسیتی و تاتنهام برابر تیم های میانه جدولی به میدان خواهند رفت.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------