برد امیدوارکننده سیاه‌جامگان برابر تراکتورسازی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال با دیدار دو تیم سیاه‌جامگان و تراکتورسازی پیگیری شد که این دیدار در پایان با نتیجه دو بر یک به سود سیاه جامگان به پایان رسید.

به گزارش مهر، تیمهای سیاه‌جامگان و تراکتورسازی تبریز در هفته بیست و هفتم لیگ برتر در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه دو بر یک به اتمام رسید تا تیم میزبان همچنان برای بقای در لیگ برتر امیدوار باشد.

تیم تراکتورسازی در دقیقه ۳۳ این دیدار توسط محمد ایران‌پوریان از روی نقطه پنالتی، نخستین گل بازی را به ثمر رساند و از حریف پیش افتاد. در ادامه داور این دیدار در دقیقه ۷۲ در صحنه‌ای مشکوک، یک پنالتی به سود تیم سیاه‌جامگان گرفت که سید میثم

حسینی توپ را به تیر دروازه کوبید و فرصت تساوی را از تیمش گرفت. حسینی در نیمه اول نیز مقصر اعلام پنالتی به ضرر تیمش بود و با از دست دادن فرصت جبران، ناکامی خود را تکمیل کرد. البته تیم سیاه جامگان بعد از این اتفاق در دقیقه ۸۲ توسط

حسین زامهران، گل تساوی ر ابه ثمر رساند اما این پایان کار نبود و علیرضا نقی زاده موفق شد در دقیقه ۹۲ گل برتری تیمش را وارد دروازه تراکتورسازی کند.

شاگردان قلعه‌نویی با این تساوی با ۴۲ امتیاز در رده چهارم ماندند اما تیم سیاه‌جامگان با ۲۴ امتیاز و یک پله صعود به رده چهاردهم آمدند.

پیروزی دلچسب سپاهان برابر نفت تهران در دقایق پایانی

همچنین در ادامه پیکارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال، دو تیم نفت و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

تک گل تیم سپاهان را امین منوچهری در دقیقه ۸۹ به ثمر رساند. این در حالیست که علیرضا بیرانوند دروازه بان نفت بعد از دریافت گل در دقایق پایانی، دروازه را رها کرده و به عنوان مهاجم به جمع شاگردان علیرضا منصوریان اضافه شده بود.

در حال حاضر نفتی‌ها با همان ۴۲ امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی ماندند و سپاهان هم با ۳۵ امتیاز در رتبه یازدهم باقی ماند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------