آخرین اخبار ورزشی

استایل جدیدکریستیانو رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

رونالدو ریش گذاشت ؛ چهره ابرستاره فوتبال جذاب‌تر شد | تصاویر

بعد از اینکه لیونل مسی استایل ظاهری خود را عوض کرد و ریش گذاشت، بسیاری از کاربران به این فکر فرو رفتند که اگر رقیب دیرینه او…

دایی: آقای منصوریان هفته آخر یقه تیم محبوبت را می‌گیرم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اگر بنا به ایجاد ناهموار کردن راه قهرمانی باشد این ما هستیم که می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

به گزارش آی‌اسپورت، علی دایی سرمربی صبا در واکنش به صحبت‌های علیرضا منصوریان سرمربی نفت تهران که اعلام کرده با ناهموار کردن راه قهرمانی پرسپولیس، باعث قهرمانی استقلال می‌شویم گفت:«علیرضا از دوستان و همبازیان خیلی خوب من است که علاقه زیادی به او دارم ولی او انگار برنامه بازی‌ها را نگاه نکرده و نمی‌داند استقلال روز آخر در قم بازی دارد و اگر بنا به ایجاد ناهموار کردن راه قهرمانی باشد این  ما هستیم که می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

 

خارج از شوخی ما که برای آبروی خودمان به میدان می‌رویم و هر سه بازی باقیمانده که در پایین و صدر جدول تاثیر گذار است را با تمام قدرت انجام خواهیم داد.

 

روز آخر مقابل استقلال هم فقط برای برد به میدان می‌رویم. البته معتقدم پرسپولیس توانایی قهرمان شدن را دارد و می تواند قبل از هفته پایانی همه چیز را به نفع خود تمام کند.امیدوارم این مهم رخ دهد و هواداران خوشحال شوند. پرسپولیس در تمام هفته‌های اخیر شرایط خوبی داشته و انشاالله این روند هم ادامه خواهد یافت.»

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------