برانکو ایوانکوویچ: قهرمانی دیگر در اختیار پرسپولیس نیست/ غمگینم اما تسلیم نمی‌شویم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست تیمش برابر نفت با بیان اینکه بسیار ناراحت و غمگین است گفت: با این شرایط قهرمانی تیم ما در اختیار خودمان نیست و باید منتظر نتایج هفته‌های پایانی باشیم.

به گزارش مهر، برانکو ایوانکوویچ پس از شکست دو بر صفر تیمش برابر نفت تهران در نشست خبری این مسابقه گفت: واضح است که از این شکست ناراحت و غمگینم. متاسفم که نتوانستیم به شور و شوقی که هواداران داشتند پاسخ مثبت بدهیم. بیش از همه چیز به خاطر هواداران ناراحتم و از آنها عذرخواهی می کنم.

وی افزود: ما آنطور که باید از موقعیت هایمان استفاده نکردیم، اما فعلا هم‌ امتیاز با صدرنشینان هستیم و دو بازی دیگر باقی مانده البته طبیعی است که هر سه تیم می خواهند قهرمان شوند.

سرمربی تیم پرسپولیس اضافه کرد: ما همه تلاشمان را برای قهرمانی به کار خواهیم گرفت، اما دیگر همه چیز به ما بستگی ندارد و کسب عنوان قهرمانی به سایر تیم ها نیز وابسته است.با وجود اینکه از این شکست غمگیین هستم اما تسلیم نمی شویم و در دو هفته پایانی برای قهرمانی می جنگیم.

ایوانکوویچ گفت: بابت پیروزی به نفت تبریک می گویم. آنها از اشتباهات ما استفاده کردند و بازی را بردند. ما باید در این ۱۰ روز برای بازی برابر گسترش و بازی برابر راه آهن در تهران بهترین عملکردمان را ارائه دهیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که با وجود شکست، هواداران باز هم شما را تشویق کردند، خاطرنشان کرد: من باز هم از هواداران تشکر می کنم که باوجود این شکست حتی پس از بازی تشویق کردند و به ما اعتقاد دارند. این طبیعی است که ما تا ثانیه آخر تسلیم نخواهیم شد. لیگ همان‌طور که سال پیش جالب بود، امسال نیز جالب خواهد شد و ما هر چه در توان داریم به کار خواهیم گرفت تا قهرمان شویم.

وی ادامه داد: شکست ما بر سر مسائل تاکتیکی نبود بلکه به این خاطر بود که ما تیم همیشگی نبودیم و بازیکنانمان در سطح همیشگی‌شان قرار نداشتند. البته بعد از ۲۳- ۲۲ بازی بدون شکست این اتفاق افتاد و ما بازی را واگذار کردیم.

ایوانکوویچ در خصوص اینکه چرا تعویض هایش در نیمه دوم موثر واقع نشد؟ اظهار کرد: به هر حال ما با آنالیزهایی که از تیم نفت داشتیم، روی آن کار خواهیم کرد. ما مجبور به تعویض ماریچ شدیم چون او کل هفته مریض بود. البته با ورود بنگستون این ریسک را برای رسیدن به گل لحاظ کردیم اما نفوذ کافی از جناحین را نداشتیم و طبیعی است که ارسال های موثری روی ضربات آخر نداشتیم. البته نتیجه ای که نفت در نیمه دوم گرفت، آنها بهتر ظاهر شدند. ما در نیمه دوم به همانگونه رفتار کردیم که انها می خواستند. تلاشمان را کردیم اما موفق به گلزنی نشدیم.

سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص اینکه از نظر روحی برای پرسپولیس چه فکری کردید؟ توضیح داد: من کاملا هواداران را درک می کنم و همه ما خواهان کسب عنوان قهرمانی هستیم. من نمی توانم از بازیکنانم انتقاد کنم، زیرا آنها نمی خواستند ببازند و تمام تلاششان را به کار گرفتند، اما در بازی امروز جنبه های مختلفی از برخی مسائل موجود بود که منجر به رقم خوردن این مسئله شد. من کاملا هوادارانمان را درک می کنم؛ زیرا ما دوست داریم قهرمان شویم و در این دو بازی آینده تلاش می کنیم که عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم.

وی در پاسخ به این پرسش که سوشا مکانی را چقدر در رقم خوردن این نتیجه مقصر می دانید؟ گفت: من هیچ وقت عادت ندارم بعد از بازی روی یک فرد خاص نظر بدهم، ولی مسائلی است که ما در رختکن با آن برخورد کردیم و با آنالیزهایی که انجام خواهیم داد این مشکلات را برطرف می کنیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------