آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

اظهار نظر تند سعودی‌ها در قبال تصمیم نیامدن عراق به عربستان



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اظهار نظر تند سعودی‌ها در قبال تصمیم نیامدن عراق به عربستان
فدراسیون عربستان: وقتی برای تلف کردن به خواسته‌های عراقی‌ها نداریم

سخنگوی فدراسیون عربستان در واکنش به تصمیم عراقی‌ها برای نیامدن به عربستان اظهارات تندی داشت و گفت: وقتی برای تلف کردن خواسته‌های عراقی‌ها نداریم و آنها باید به عربستان بیایند.

به گزارش فارس، کنفدراسیون فوتبال آسیا روز گذشته رای سیاسی دیگری صادر کرد زیرا به عراق اعلام کرد که می‌تواند تمام بازی‌های خود به استثنای عربستان را به میزبانی تهران برگزار کند.

پس این رای AFC درگیری و جنگ میان دو فدراسیون بیشتر شد زیرا فدراسیون عراق اعلام کرد که به فیفا شکایت می‌کند زیرا همچنان تهران را به عنوان میزبان بازی مقابل عربستان می‌داند. فدراسیون عراق تاکید کرد که اگر عربستان برای بازی با آنها به تهران نیاید آنها به عربستان نمی‌روند.

بر این اساس موضع سعودی‌ها در قبال عدم حضور در ایران همچنان ثابت است و آنها بهانه جویی خود را ادامه می‌دهند. سعودی‌ها این بار پا را فراتر گذاشته و با لحنی تند خواسته‌اند عراقی‌ها به این کشور بیایند و خواسته آن‌ها رپوچو بی اساس عنوان کردند.

عدنان المعیبد سخنگوی فدراسیون فوتبال عربستان در مصاحبه با سایت " الکوره" اظهار داشت: ما درباره تصمیم خود برای بازی نکردن در ایران مصمم هستیم زیرا رایی از سوی AFC صادر شده است که باشگاه‌های ما و تیم‌ملی را از بازی در ایران منع کرده است و این رای AFC مورد تایید فیفا است.

وی افزود: در هیچ شرایطی در ایران بازی نمی‌کنیم. در صورتی که تعلیق از ورزشگاه‌های عراق برداشته شود ما با کمال میل در عراق بازی می‌کنیم. اما موضوع ما در قبال بازی نکردن در ایران ثابت است.

سخنگوی فدراسیون عربستان ادامه داد: امیدوارم عراقی‌ها برای بازی با ما سریعا یک کشور ثالث را انتخاب کنند. اما درباره بازی برگشت ما در عربستان از آنها پذیرایی می‌کنیم و هرگز از حق خود در هیچ شرایطی کوتاه نمی‌آییم. تیم ملی عراق در عربستان بازی خواهد کرد، باعث خوشحالی ما است ما میزبان برادران عراقی خود باشیم. آنها نباید تصمیمی احساسی بگیرند زیرا فیفا ورزشگاه‌های آنها را تعلیق کرده است و بازی در ایران نیز با حکم AFC و فیفا منتفی است.

المعیبد درباره میزبانی استرالیا و مالزی برای عراق مقابل عربستان گفت: این حق آنها است که هر کشوری را انتخاب کنند ما مشکلی با استرالیا و مالزی نداریم. اردن پیش از این تمام بازی‌های عراق را میزبانی کرده است و تمام کشورهای عربی آماده میزبانی از آنها هستند.

وی در پایان درباره تصمیم عراقی‌ها برای نیامدن به عربستان گفت: اولا این تصمیم عراقی‌ها وارد نیست و یک امری واهی است و در جای خود قرار ندارد زیرا تصمیم بین‌المللی است و ما نمی‌توانیم این تصمیم را زیر پا بگذاریم. ثانیا آنها در فدراسیون خودشان مشکل دارند و باید از طریق محافل ورزشی خودشان آن را پیگیری کنند. اما موضوع بازی در عربستان به ما مربوط می‌شود و ما تصمیم گیرنده هستیم.

سخنگوی فدرسیوان عربستان با لحنی تند در پایان گفت: ما وقتی برای تلف کردن به این موضوع نداریم. ما بازی‌های مهمی را پیش رو داریم. عربستان باعث این مشکل نیست زیرا ما که نخواستیم عراق در تعلیق باشد و تصمیم بازی نکردن در ایران نیز از سوی ما صادر نشد!

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------