آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

مظلومی: سکه در کیفمان نیست که در بین تیم‌های دیگر پخش کنیم/ قهرمانی دست خودمان نیست



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

چرا پارسال حرفی از شوک دادن نبود
مظلومی: سکه در کیفمان نیست که در بین تیم‌های دیگر پخش کنیم/ قهرمانی دست خودمان نیست

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: سکه در کیف ما هم نیست که در میان برخی تیم‌ها پاداش پخش کنیم. البته من این را از روی نوشته های خبرنگاران می‌گویم.

به گزارش فارس، پرویز مظلومی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل صبای قم در هفته پایانی لیگ برتر گفت: در شرایط حساسی هستیم و سرنوشت استقلال در دست خودمان نیست. سرنوشت قهرمانی دست استقلال بود اما متاسفانه با شرایطی که رخ داد امید ما به تیم‌های دیگر است. بازی سختی خواهد بود زیرا صبا با وجود مربی کاربلد تیم خوبی است. بازی ساده ای برابر صبا نداریم و با همه توان خود برای پیروزی خواهیم آمد. سال سختی را پشت سر گذاشتیم و خیلی وقت‌ها هواداران نگران شدند که از این بابت از هواداران عذر خواهی می کنیم. در هر صورت صبا را به خوبی می شناسیم و می دانیم که با وجود نداشتن امید برای سهمیه می توانند ما را شکست دهند. انشاالله که هواداران بیایند تا بتوانیم با تکیه بر تلاش بچه ها بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی افزود: دنبال بهانه نیستم اما توقعات از ما بالا رفت. در شرایط سختی استقلال را تحویل گرفتیم که البته همیشه استقلال در شرایط سخت برای من است. هفته ها صدرنشین بودیم و به همین دلیل توقعات بالا رفت و همه از ما دو جام می خواهند که این موضوع باعث شد شرایط سخت بشود. از روز اول که صدرنشین بودیم انتقادات زیادی می‌شد اما نمی‌خواهم قبل از بازی درباره این مسائل صحبت کنم. نسبت به آن چیزی که در توان ما بود، نتایج خوبی گرفتیم. تیمی که جوان می شود مطمئنا تبعات دارد و از ابتدا نیز هدف ما سهمیه بوده است. فوتبال قابل پیش بینی نیست و هر چند شانس کمی داریم اما امیدواریم با برد اتفاقات خوبی برای ما بیفتد.

سرمربی استقلال در مورد عملکرد داوری، عنوان کرد: در چهار بازی با تیم‌های صدرنشین داوری برای ما مشکل داشت. در بازی با استقلال خوزستان خطای رو پروپیچ را نگرفتند و گل خوردیم. در بازی با پرسپولیس که زمانیکه یک بر صفرعقب بودیم پنالتی های مسلم ما را نگرفتند. بازی برابر نفت پنالتی که به دست حسینی خورد را اعلام نکردند و همچنین رفت و برگشت برابر تراکتور حق ما را خوردند. هیچ گاه صحبت نکردم و به داوران خسته نباشید گفتم اما اگر امتیازات ما را می‌دادند الان قهرمان بودیم. من هیچگاه به داوری حرفی نزدم اما ما امسال از داوری ضربه خوردیم. بعد از بازی با نفت اعتراض کردم و کمیته انضباطی نیز ما را جریمه کرد. اگر کارشناسان درباره استقلال صحبت کنند متوجه عملکرد خوب ما می شویم.

وی در ادامه یاد آور شد: چشمی و شیحی را از دست دادیم و حیدری نیز یازده هفته در اختیار استقلال نبود. مگر ما چند بازیکن داریم که جانشین این بازیکنان کنیم؟ سالی که با یک امتیاز قهرمانی را از دست دادم نیز همین اتفاق افتاد و باید بگویم که این حملات بی انصافی است.

مظلومی در مورد قراردادش با استقلال خاطر نشان کرد: قرارداد دوساله دارم و مدیرعامل باشگاه این قرارداد را امضا کرده است. یا باید من را اخراج کنند و یا باید با خواست خودم از تیم بروم. از مدیران محترم بسیار ممنون هستم که ما را حمایت کردند. برخی مدیران به دنبال شوک هستند اما در فصل‌های گذشته این حرفها را نمی‌زدند. گاهی وقت‌ها به این صحبت‌ها باید شک کرد زیرا کسانی این حرفها را می‌زنند که سالیان سال در استقلا‌ل بودند. آقایان چرا در فصل‌های گذشته شوک به استقلال وارد نکردند که استقلال در دربی باخت و ششم شد؟

سرمربی استقلال در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: پروپییچ و شیحی مصدوم هستند و خوشبختانه محروم نداریم و تمام بازیکنان حضور دارند. آمدیم که با یک بازی جوانمردانه برنده باشیم. سکه در کیف ما هم نیست که در میان برخی تیم‌ها پاداش پخش کنیم. البته من این را از روی نوشته های خبرنگاران می‌گویم. کاری به دیگر تیم‌ها نداریم و می‌خواهیم تنها دل هواداران را شاد کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------