آخرین اخبار ورزشی

استایل جدیدکریستیانو رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

رونالدو ریش گذاشت ؛ چهره ابرستاره فوتبال جذاب‌تر شد | تصاویر

بعد از اینکه لیونل مسی استایل ظاهری خود را عوض کرد و ریش گذاشت، بسیاری از کاربران به این فکر فرو رفتند که اگر رقیب دیرینه او…

لیگ برتر با 200 هزار تماشاگر رکورد می شکند؟



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

به احتمال فراوان طرفداران رکورد پر تماشاچی ترین هفته لیگ برتر را خواهند شکست.

به گزارش خبرآنلاین؛ در هفته آخر لیگ برتر، صدای پای تماشاگران در ورزشگاههای مختلف ایران شنیده می شود. بازی های حساسی امروز برگزار می شود و به احتمال فراوان طرفداران رکورد پر تماشاچی ترین هفته لیگ برتر را خواهند شکست.


امروز چند ورزشگاه به طور حتم پر می شود. بازیکنان پرسپولیس پیش بینی می کنند امروز بیش از 100 هزار نفر به ورزشگاه آزادی می روند. ورزشگاه غدیر اهواز هم قطعا امروز برای بازی استقلال خوزستان و ذوب آهن مملو از تماشاگر خواهد بود. این روزها در سطح شهر اهواز کمپین «به ورزشگاه غدیر می رویم» به راه افتاده است و به احتمال فراوان 40 هزار نفر به این ورزشگاه می روند. در قم و در ورزشگاه یادگار امام(ره) هم قطعا ظرفیت 10 هزار نفری برای تماشای بازی صبا و استقلال پر خواهد بود. در مشهد هم سیاه جامگان برای ماندن در لیگ بازی بسیار حساسی با ملوان دارد و پیش بینی ها این است که این ورزشگاه 25 هزار نفری هم پر می شود.


پیش بینی این است که در هفته آخر لیگ برتر، نزدیک به 200 هزار تماشاگر از بازی های لیگ برتر در ورزشگاهها استقبال کنند که این تعداد تماشاگر رکورد تازه ای را در لیگ برتر امسال به جای می گذارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------