آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

ذوب‌آهن در ضربات پنالتی قهرمان حذفی شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تلاش دو تیم استقلال و ذوب آهن در پایان وقت‌های قانونی و وقت‌های اضافه با نتیجه یک بر یک همراه بود اما در ضربات پنالتی این شاگردان گل‌محمدی بودند که قهرمانی را جشن گرفتند.

به گزارش ایسنا، در جریان دیدار فینال جام حذفی، استقلال تهران و ذوب آهن از ساعت 21 در ورزشگاه خرم شهر به مصاف هم رفتند که این دیدار در 120 دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در نهایت و در ضربات پنالتی این ذوب‌آهن بود که در نهایت قهرمانی را با حساب 6 بر 5 جشن گرفت.

نیمه نخست:
دقیقه 8: دانیال اسماعیلی فر پش محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد و با ضضربه پای راست دروازه را هدف قرار دادا اما شوت این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 21: دانیال اسماعلیلی فر یک باری دیگر در میان مدافعان استقلال حرکت کرد و با یک ضربه زیبا دروزاه استقلال را هدف قرار داد و در ادامه ضربه او با برخورد به حنیف عمران زاده تغیر مسیر داد و با اشتباه مهدی رحمتی وارد درازه استقلال شد.

دقیقه 29: حرکت خوب بهنام برزای و پاس این بازیکن باعث شد ، جابر انصاری پشت محوطه جریمه صحب توپ شد اما ضربه پای راست این بازیکن از بالای دروزاه به بیرون رفت.

دقیقه 32: ارسال خوب شاگردان پرویز مظلومی از سمت راست فرصت خوبی را برای آبی پوشان محیا کرده بود، اما ضربه سر حنیف عمران زاده به تیرک دروزاه برخورد کرد و در ادامه نیز استقلالی ها نتوانستند از توپ برگشتی استفاده کنند..

نیمه دوم:
دقیقه 48: ارسال کنل از سوی استقلالی ها فرصت خوبی برای فرشید اسماعلی فرهم ک اما ضربه سر این بازیکن از کنار دوازه به بیرون رفت.

دقیقه 55: یعغوب کریمی درون محوطه جریمه ذوب‌آهن نقش بر زمین شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد در ادامه امید ابراهیمی پشت توپ قرار گرفت و در دقیقه 56 دروازه ذوب‌آهن را باز کرد.

در ادامه این نیمه بازی متعادلی از سوی دو تیم ارائه شد تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

گزارش وقت‌های اضافه:
در وقت‌های اضافه اول و دوم این دیدار دو تیم بازی متعادلی را در دستور کار قرار دادند تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود هرچند که استقلالی‌ها در آخرین دقیقه بازی روی ارسال ابراهیمی برای آرش برهانی صاحب فرصت شدند اما این توپ را مهاجم استقلال به شکلی عجیب به اوت زد.

گزارش ضربات پنالتی:
اولین پنالتی استقلال را میثم مجیدی به زد که این توپ به گل تبدیل شد. برای ذوب آهن هم مهدی رجب‌زاده اولین توپ را زد که ضربه او هم به گل تبدیل شد.

دومین پنالتی استقلال را هرائر مگویان به دور از دستان مظاهری به گل تبدیل کرد. برای ذوب آهن هم مهدی مهدی‌پور دومین توپ را خلاف جهت مهدی رحمتی به گل تبدیل کرد.

سومین پنالتی استقلال را امید ابراهیمی زد که این توپ هم تبدیل به گل شد. سومین پنالتی ذوب‌آهن هم توسط مسعود حسن زاده زد که توپ او هم به گل تبدیل شد.

چهارمین پنالتی استقلال را علیرضا رمضانی زد که این توپ را رشید مظاهری دفع کرد. برای ذوب آهن هم محمدرضا حسینی ضربه چهارم را زد که این توپ هم به گل تبدیل شد تا استقلال یک گل عقب بیافتد.

پنجمین پنالتی استقلال را یعقوب کریمی زد که این توپ به گل تبدیل شد. آخرین ضربه ذوب‌آهن را هادی محمدی زد که این توپ هم به گل تبدیل شد تا ذوب آهن قهرمان جام حذفی شود.

ترکیب استقلال: سید مهدی رحمتی، میلاد فخرالدینی، حنیف عمران زاده، هرایر مگویان، یعقوب کریمی، محمدرضا خرسندنیا (دقیقه 54 عادل شیحی)، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی (آرش برهانی 107)، میثم مجیدی، جابر انصاری و بهنام برزای ( دقیقه 73 علیرضا رمضانی).

ترکیب ذوب آهن: رشید مظاهری، هادی محمدی، وحید محمدزاده، ولید اسماعیل، علی حمام، مهدی مهدی‌پور، قاسم حدادی‌فر، دانیال اسماعیلی‌فر (دقیقه 83 محمدرضا عباسی)، مرتضی تبریزی ( دقیقه 21 سید محمدرضا حسینی) مهدی رجب‌زاده، کاوه رضایی (مسعود حسن‌زاده 100).

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------