بیانیه باشگاه استقلال پس از انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

باشگاه استقلال طی بیانیه ای از زحمات مظلومی تشکر و رسما انتخاب علیرضا منصوریان را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، باشگاه استقلال طی بیانیه‌ای که بر روی سایت خود منتشر کرده از زحمات پرویز مظلومی سرمربی پیشین این باشگاه تقدیر و تشکر کرد. در متن این بیانیه آمده:

زحمات آقای پرویز مظلومی از دیرباز تاکنون بر هیچ کس پوشیده نیست. پرویز خان مظلومی سال‌ها در باشگاه استقلال چه به عنوان بازیکن و چه در کسوت مربی گری افتخارات متعددی را کسب نموده و هموارده در دل هواداران استقلال جای دارد.

اکنونی پرچم استقلال بدست یکی دیگر از فرزندان پرافتخار استقلال یعنی علیرضا منصوریان سپرده شده و خوشبختانه سوابق و عملکرد علیرضا منصوریان برای تصدی چنین مسئولیت خطیری مورد تایید و تصویب کمیته فنی، پیشکسوتان، هواداران و در نهایت هیات مدیره استقلال رسیده و وزیر محترم ورزش و جوانان نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آقای مظلومی و رضایت از شرایط و جایگاه باشگاه استقلال با پیشنهاد هیات مدیره موافقت نمودند.

به این وسیله ضمن احترام به مقام شامخ پیشکسوتان و هواداران باشگاه استقلال و همچنین قدردانی ازیک عمر تلاش پرویز خان مظلومی، سکان هدایت تیم بزرگسالان استقلال به علیرضا منصوریان سپرده می‌شود و امیدواریم شاهد موفقیت تیم بزرگ و مردمی استقلال باشیم.

به گزارش ایسنا، باشگاه استقلال همچنین در اطلاعیه دیگری اعلام کرد:

بعد از پایان فصل 94-95 هیات مدیره استقلال تشکیل جلسه داد و گزینه‌های مختلفی را جهت هدایت آبی‌های پایتخت مورد بررسی قرار داد. هیات مدیره استقلال ضمن تشکر و قدردانی از پرویز مظلومی بابت زحماتش در طول فصل گذشته، به اتفاق آراء علیرضا منصوریان را از میان گزینه های مطرح شده بعنوان سرمربی انتخاب کرد. منصوریان پس از پیشنهاد از سوی هیات مدیره به رییس مجمع باشگاه، با دکتر محمود گودرزی وزیر محترم ورزش و جوانان دیدار کرد . در این دیدار منصوریان از حسن نظر وزیر ورزش نسبت به تیم استقلال تشکر کرد و دکتر گودرزی هم ضمن تشکر از زحمات پرویز مظلومی، از عملکرد این فصل باشگاه و انتخاب وی ابراز رضایت کرده و با تایید انتخاب هیات مدیره ، توصیه‌هایی را به علیرضا منصوریان جهت هدایت استقلال داشت . به این ترتیب علیرضا منصوریان طی قرارداد سه ساله رسما هدایت استقلال را برعهده گرفت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------