پیروزی خفیف سوئیس برابر آلبانی 10 نفره



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سوئیس در اولین دیدار خود در جام پانزدهم توانست تیم 10 نفره آلبانی را با یک گل شکست دهد.

به گزارش ایسنا، دو تیم سوئیس  و آلبانی در اولین دیدار خود در رقابت‌های یورو 2016 برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر سوئیس به پایان رسید.

جدال دو تیم با بازی برتر سوئیسی ها شروع شد و این تیم خیلی زود توانست مزد بازی خود را با گل زدن بگیرد. فابین شار مدافع پیش تاخته سوئیسی ها در دقیقه 5 روی اشتباه دروازه بان آلبانی موفق شد دروازه این تیم را باز کند. در ادامه نیز سوئیسی ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند. دو دقیقه بعد حرکت گرانیت ژاکا و  سانتر او درون محوطه جریمه با بی دقتی مهمدی وارد در وازه آلبانی نشد تا نتیجه همان یک بر صفر باقی بماند.

گلزن مسابقه در دقیقه 13 به دلیل خطای خشن روی بازیکن حریف با کارت زرد داور جریمه شد و بازی بیشتر رنگ و بوی خشونت به خود گرفت. بازیکنان آلبانی در ادامه چندین موقعیت گل را از دست دادند و سوار بر بازی شدند.

در دقیقه 30 سادیکو می توانست آلبانی را به بازی برگرداند . او در موقعیتی ناباورانه نتوانست آلبانی را به گل برساند و سومر دروازه بان سوئیس که در بوروسیا دورتموند بازی می‌کند به خوبی این توپ را دفع کرد.

در دقیقه 37 خطای ناشیانه کانا از دید داور اسپانیایی دور نماند تا کانا با دریافت کارت قرمز از زمین بازی بیرون برود و آلبانی 10 نفره شود. بعد از این صحنه ژمایلی با ضربه ایستگاهی می توانست گل دوم را نیز به ثمر برساند ولی شوت سنگین او به دیرک دروازه اصابت کرد تا خطر از بیخ گوش آلبانی بگذرد و نیمه نخست با برتری یک گله سوئیسی ها به پایان برسد.

نیمه دوم
در نیمه دوم باز هم این سوئیس بود که از برتری نفری خود استفاده کرد و توپ را به خوبی در زمین به گردش درآورد. در دقیقه 50 مسابقه صفرویچ می توانست گل دوم را به ثمر برساند که باز هم درخشش آلبانی او را در امر گلزنی ناکام گذاشت. بازی کنان سوئسی در ادامه بار دیگر چندیم موقعیت روی دروازه حریف خود ایجاد کردند ولی دفاع چند لایه و درخشش دروازه بان آلبانی باعث شد سوئیس نتواند به گل برسد.

در دقیقه 60 ژاکای آلبانیایی ها زمین بازی را ترک کرد تا یکی از برادران ژاکا از زمین بیرون برود و کمی تیم ملی کشورش هم از زیر فشار تیم ملی سوئیس خارج شود.

دقیقه 64 شقیری روی یک ضربه ایستگاهی خطرساز شد و نتوانست دروازه آلبانی را باز کند و شوت او با فاصله کمی از بالای دروازه به بیرون رفت. دو دقیقه بعد لنجانی می توانست شگفتی بازی را رقم بزند و آلبانی 10 نفره را به بازی برگرداند که فرصت او راهی به دروازه سوئیس پیدا نکرد.

گاشی مهاجم آلبانی در دقیقه 87 در موقعیت عالی قرار گرفت ولی ضربه او را سومر با درخشش بی نظیر خود به کرنر فرستاد تا این فرصت خوب را تیم ملی آلبانی از دست بدهد تا سوئیس با خوش شانسی جلو بماند و این دیدار با برتری یک بر صفر سوئیس به پایان برسد.

سوئیس یک – آلبانی صفر
گل:‌ فابین شار (5)

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------