آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

پیروزی امیدوارکننده آلمان در آغاز یورو



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

آلمان در اولین دیدار خود در یورو 2016 با نتیجه 2 بر صفر اوکراین را شکست داد

 به گزارش ایسنا، دو تیم آلمان و اوکراین در اولین دیدار خود در رقابت های جام ملت های اروپا برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری 2بر صفر "مانشافت" به پایان رسید.

در این دیدار بازی با خیمه آلمانی ها روی دروازه اوکراین ایجاد شد طوری که در همان 30 دقیقه نخست 8 کرنر را روی دروازه اوکراین فرستادند. بازی هجومی تیم ملی آلمان در نهایت به گل هم تبدیل شد. مصطفی مدافع جلو کشیده موفق شد روی یک ضربه سر در دقیقه 19 اولین گل ملی خود را وارد دروازه اوکراین کند.

در ادامه این تیم اوکراین بود که روی چند ارسال خطرناک ظاهر شد و ضربه سر خاچریدی در دقیقه 29 را نویر به خوبی برگشت داد. در ادامه بازی فرست برای خدیرا بود تا دروازه اوکراین را برای بار دوم باز کند که بدشانسی باعث شد تا این بازیکن نتواند نام خود را در بین گلزنان بازی ثبت کند.

در دقیقه 36 شانس با آلمان یار بود که دروازه خود را بسته نگه داشت. هوشیاری بواتنگ در دقیقه آخر باعث شد تا توپ اوکراینی ها از روی خط دروازه برگشت داده شود. چند دقیقه بعد یارمولنکو دروازه آلمان را باز کرد که داور به دلیل آفساید این گل را مردود اعلام کرد.

در ادامه نیز حملات پی در پی اوکراینی ها حسابی برای آلمان دردسرساز شده بود که به گل ختم نشد تا این دیدار در نیمه نخست با برتری یک بر صفر "مانشافت" به پایان برسد.

در نیمه دوم آلمان شروع بهتری داشت و چندین موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه اوکراین ایجاد کرد که درخشش پیاتوف مانع گلزنی قهرمان جهان برای بار دوم شد.

در دقیقه 56 شوت از راه دور راکیتسکی در حال ورود به دروازه نویر بود که این دروازه بان به خوبی توپ را درآورد و آلمان را در بازی نگه داشت.

در ادامه دو تیم چند موقعیت گلزنی ایجاد کردند. ورود شوایت اشتایگر به زمین مسابقه باعث شد تا این تیم در دقیقه 90 روی یک ضدحمله به گل برسد. سانتر زیبای اوزیل به این بازیکن رسید تا شواین اشتایگر گلزنی کند و این دیدار با برتری 2 بر صفر آلمان به پایان برسد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------