توضیحات منصوریان درباره خرید شیک و جنتلمن استقلال!/ حرف های کاوه رضایی درباره پرسپولیس



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

توضیحات منصوریان درباره خرید شیک و جنتلمن استقلال!

سرمربی استقلال پس از جذب کاوه رضایی گفت:کاوه بازیکن بسیار خوبی است و ما یک خرید بسیار شیک و جنتلمن داشتیم.

به نوشته سایت رسمی استقلال؛ منصوریان درباره شایعاتی که پیرامون مباحث مالی قرارداد رضایی شنیده می‌شد، اظهار داشت: برخلاف مسائل مطرح شده در برخی رسانه‌ها، مسائل مالی به هیچ وجه اولویت او نبود. در صحبتی که کاوه با ما داشت، اولویت او پیشرفت فوتبالی و مسائل فنی بوده است. کاوه روی مسائلی تاکید داشت که به مسائل فوتبالی و فنی تاکید میشد و نه مسائل مالی. ما درباره مسائل مالی بسیار کم و کوتاه صحبت کردیم و در حداقل زمان ممکن به توافق رسیدیم.

سرمربی استقلال درباره شماره پیراهن رضایی افزود: شماره نه تیم استقلال برای کاوه خواهد بود. این پیراهن سال‌ها بر تن برهانی بود که برای استقلال نمایش های خوبی داشت و گل های زیادی به ثمر رساند. حالا هم این پیراهن برای کاوه خواهد بود و امیدوارم مسیر آرش برهانی را در گلزنی برای استقلال ادامه دهد. حضور کاوه در استقلال را به همه هواداران تبریک می گویم.

علیرضا منصوریان درباره شرایط قرارداد بازیکنان جدید استقلال گفت: ما ملاک‌های مختلفی را برای امضای قرارداد با بازیکنان در نظر گرفتیم. من دیدم برخی رسانه ها بدون اطلاع دقیق در مورد ارقام بازیکنان ما صحبت کردند که وظیفه خود می‌دانم توضیحی را در این موضوع ارائه کنم. ما برای قرارداد بازیکنان تعداد بازی‌های آنها در طول فصل، عملکرد فنی و اخلاقی و رضایت سرمربی را در نظر گرفتیم. در صورتی که یک بازیکن تمامی این فاکتورها را به طور کامل رعایت کند به رقم تعیین شده می‌رسد و در صورتی که نتواند این شرایط فراهم کند امکان دارد رقم قرارداد او تا یک سوم کاهش پیدا کند.

وی ادامه داد: ارزش پیراهن استقلال بسیار بالاست و این پیراهن مقدس است. تک تک بازیکنانی که این پیراهن را به تن می کنند، باید ارزش آن را به طور کامل دانسته و برای رضایت هواداران تلاش کنند. ما برای قرارداد بازیکنان شرایط مختلفی را در نظر گرفتیم که به وسیله آنها انگیزه بازیکنان و تلاش آنها مضاعف شود.

او در پایان به سایت باشگاه گفت: در فصل جاری پاداش کلیه بازیکنان استقلال یکسان و بدون تفاوت است ضمن اینکه بازیکنان جوان مانند نورافکن، برزای، محسن کریمی و ... که سال گذشته عملکرد خوبی در تیم داشتند، با افزایش رقم قرارداد همراه خواهند بود.

-------------------------------

حرف های کاوه رضایی درباره پرسپولیس پس از استقلال شدنس

مهاجم جدید آبی ها می گوید احترام خاصی برای قرمزها قایل است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کاوه رضایی مهاجم استقلال درباره قرارداد با این تیم می گوید: «خوشحالم که به استقلال آمدم و امیدوارم بتوانم بازیکن مفیدی برای این تیم باشم. چندین پیشنهاد داشتم اما با شناخت خوبی که از سرمربی تیم آبی پوشان داشتم استقلال را انتخاب کردم.» او درباره مذاکره با پرسپولیس می گوید: «برای پرسپولیس احترام خاصی قائلم و برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم اما احساس کردم می توانم برای استقلال مفید باشم.»

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------