آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

ایسلند در آخرین لحظات معادلات را بهم ریخت/ پرتغال سوم شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رقابتهای یورو ۲۰۱۶ - فرانسه؛
ایسلند در آخرین لحظات معادلات را بهم ریخت/ پرتغال سوم شد

در دو بازی همزمان رقابتهای گروه F رقابتهای فوتبال یورو ۲۰۱۶ تیم ایسلند از سد اتریش گذشت و پرتغال با درخشش رونالدو برابر مجارستان به تساوی پرگل دست یافت.

به گزارش مهر، رقابتهای فوتبال یورو ۲۰۱۶ از ساعت ۲۰:۳۰ روز چهارشنبه با برگزاری دو دیدار همزمان از گروه F پی گرفته شد که طی آن تیم ملی پرتغال برابر مجارستان به تساوی پرگل ۳ بر ۳ دست یافت و  ایسلند در آخرین لحظات اتریش را ۲ بر یک شکست داد.

بازی حساس این گروه را مجارستان و پرتغال برگزار کردند که جدال این دو تیم شش گل بدنبال داشت و با تساوی ۳ بر ۳ خاتمه یافت. زولتان گرا (۱۹) و بالاس ژسودژاک (۴۷ و ۵۵) برای مجارستان گلزنی کردند. نانی (۴۲) و کریستیانو رونالدو (۵۰ و ۶۲) نیز زننده گل های پرتغال بودند. رونالدو یک پاس گل هم برای نانی مهیا کرد.


در دیگر بازی تیم ملی ایسلند برابر اتریش در آخرین لحظات ۲ بر یک برنده شد. برای ایسلند در این بازی بودوارسن (۱۸) و تروستاسون (۹۴) توانستند برای ایسلند گلزنی کنند. تنها گل اتریش را هم الساندرو شوپف (۶۰) موفق به گلزنی شد. اتریش یک ضربه پنالتی را هم در دقیقه ۳۷ توسط دراگوویچ از دست داد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------