اظهارات رائول لوزانو پس از شکست برابر برزیل



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

لوزانو: این باخت‌ها هشدار دهنده نیست/ هنوز جا برای کار داریم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در لیگ جهانی با حریفان قدرتمندی مبارزه می کنیم که از بهترین های والیبال در جهان هستند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، رائول لوزانو پس از شکست سه بر یک ایران برابر برزیل در نشست خبری افزود: در ست اول و دوم مسابقه به ویژه ست دوم با برزیل ریتم خوبی داشتیم اما در ست های سوم و چهارم نتوانستیم ریتم تیمی را حفظ کنیم.


وی تصریح کرد: در این مسابقه در يك سري از فاكتورها توانستيم راندمان و كارايي خوبي از خودمان نشون دهیم، اما نتوانستيم راندمان مناسبی را به صورت يك كار تيمي ارايه دهیم.
سرمربی تیم ملی والیبال گفت: تیم ایران امروز در اسپک عملکرد خوبی نداشت به خصوص دريافت هايي كه از منطقه چهار مي رسيد این شرایط را سخت تر می کرد.


وی با بیان اینکه هنوز بین بازیکنان داخل و بیرون از زمین ایران تفاوت راندمان دیده می شود، گفت: باید این اختلاف را از بین ببریم. این مشکل بیشتر در اسپک دیده می شود. هنوز نتوانستيم به اين برسيم كه نفرات جايگزين همان ريتم تیمی را ادامه دهند.


لوازنو با تاکید بر اینکه در لیگ جهانی با تیم های قدرتمندی مسابقه می دهیم، گفت: حریفان واقعا قدرتمتد هستند و سه شکست ایران برابر برزيل و آمريكا بوده كه بهترين هاي جهان هستند. این تیم ها حتما در مرحله نهایی لیگ جهانی حضور خواهند داشت.


وی درباره بازی آینده تیم ملی والیبال ایران گفت: فردا با تيم صربستاني بازي خواهيم كرد كه توانسته برزيل را با اقتدار شکست دهد. البته اين باخت ها، شکست های هشدار دهنده اي نیست و هنوز جا برای کار داریم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------