تیم ایران برابر صربستان باخت/ شاگردان لوزانو امتیازی کسب نکردند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۶؛
تیم ایران برابر صربستان باخت/ شاگردان لوزانو امتیازی کسب نکردند

تیم ملی والیبال ایران سومین بازی خود در هفته دوم رقابتهای لیگ جهانی را مقابل صربستان برگزار کرد و برابر این تیم قدرتمند نتیجه را واگذار کرد تا با دو شکست و یک برد کار خود را به پایان برساند.

به گزارش مهر، تیم های ملی والیبال ایران و صربستان از ساعت ۲۱:۳۰ روز شنبه دیدار خود را در چارچوب هفته دوم رقابتهای لیگ جهانی برگزار کردند که این بازی را تیم صربستان ۳ بر یک از آن خود کرد. تیم صربستان در ست های اول، سوم و چهارم با امتیازات ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۱ برنده شد و ست دوم را تیم ایران ۲۶ بر ۲۴ پیروز شد.

رائول لوزانو سرمربی تیم ایران در این دیدار از سعید معروف، سیدمحمد موسوی، عادل غلامی، میلاد عبادی پور، شهرام محمودی، محمدجواد معنوی نژاد و مهدی مرندی (لیبرو) در ترکیب اصلی بازی استفاده کرد. در آنسوی میدان گربیچ سرمربی صربستان از آتاناسوویچ، بهترین بازیکن خود در ترکیب اصلی استفاده نکرد.

از همان ابتدای ست نخست تیم صربستان با سرویس های مخرب خود دریافت کننده های ایران را به دردسر انداخت و خیلی زود وقت نخست استراحت فنی را ۸ بر ۳ پیش افتاد. در ادامه بازیکنان ایران در دفاع روی تور شرایط بهتری پیدا کردند و به ۲ امتیازی حریف رسیدند اما صربستان وقت دوم استراحت فنی را ۱۶ بر ۱۲ به نام خود ثبت کرد. اشتباهات متوالی معنوی نژاد در منطقه ۴ باعث شد تا زرینی جایگزین این بازیکن شود با این حال صرب‌ها کنترل بازی را در اختیار داشتند و ست نخست را ۲۵ بر ۱۹ برنده شدند.

در ست دوم تیم ایران شرایط بهتری پیدا کرد. بازیکنان کشورمان دریافت‌های خوبی داشتند و وقت نخست استراحت فنی را ۸ بر ۵ به نام خود ثبت کردند. در حالی که ایران ۱۳ بر ۸ پیش افتاده بود تیم صربستان در امتیاز ۱۴ با ایران برابر شد. وقت دوم استراحت فنی ست دوم نیز ۱۶ بر ۱۵ برای ایران ثبت شد. بازی دو تیم نزدیک پی گرفته شد و تساوی در امتیاز ۲۴ رقم خورد اما دفاع خوب ایران برتری ۲۶ بر ۲۴ کشورمان را رقم زد.

صرب ها ست سوم این بازی را با سرویس های کوبنده خود با امتیازگیری شروع کردند و ۸ بر ۴ وقت نخست استراحت فنی را پیش افتادند. صربستان که در دفاع روی تور و توپگیری انتهای زمین بسیار هماهنگ بود وقت دوم استراحت فنی را هم ۱۶ بر ۱۰ برای خود ثبت کرد. لوزانو که دریافت های ایران را خوب نمی دید ترکیب اصلی را بیرون کشید که این تغییرات چندان اثر بخش نبود و صربستان ست سوم را ۲۵ بر ۱۸ برنده شد.

تیم ایران در ست چهارم مباشری و شریفات را در ترکیب خود حفظ کرد. فلاح هم در کارهای سرعتی به کار گرفته شد. حاصل این تغییرات برتری ۸ بر ۷ ایران در وقت اول استراحت فنی بود. بازی دو تیم تا وقت دوم استراحت فنی برابر پیش رفت که ایران ۱۶ بر ۱۵ از حریف خود پیشی گرفت. برابری دو تیم تا امتیاز ۲۱ ثبت شد اما سرویس های خوب صربستان شرایط را به سود این تیم تغییر  داد تا ست سوم هم ۲۵ بر ۲۱ به سود میزبان ثبت شود.

بدین ترتیب تیم ایران برابر صربستان هر ۳ امتیاز را واگذار کرد تا حاصل کار شاگردان لوزانو در هفته دوم یک برد ۳ امتیازی مقابل بلغارستان و دو باخت ۳ امتیازی برابر صربستان و برزیل باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------