فرانسه باشکست جمهوری ایرلند راهی یک چهارم‌نهایی شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

یک هشتم نهایی یورو ۲۰۱۶؛
فرانسه باشکست جمهوری ایرلند راهی یک چهارم‌نهایی شد

دیدار تیمهای ملی فوتبال فرانسه و جمهوری ایرلند در مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۱۶ با پیروزی و صعود فرانسه پایان یافت.

به گزارش مهر، تیمهای ملی فوتبال فرانسه و جمهوری ایرلند از ساعت ۱۷:۳۰ در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای یورو ۲۰۱۶ به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم فرانسه با حساب ۲ بر یک برنده شد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

در ابتدای این دیدار خطای پوگبا از فرانسه روی «لانگ» باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد و «رابی برادی» در دقیقه ۲ بازی از روی نقطه پنالتی برای جمهوری ایرلند گل بزند تا فرانسه میزبان در همان ابتدای بازی غافلگیر شود. البته ایرلندی‌ها به رغم برتری در نتیجه، همچنان در ضد حمله برای فرانسه خطرساز بودند و بارها در نیمه نخست دروازه «هوگو لوریس» را تهدید کردند. در سوی دیگر آنتونی گریزمان هم بارها دروازه ایرلند را به خطر انداخت.

در نیمه دوم حملات فرانسه بیشتر شد تا اینکه در دقیقه ۵۷ گریزمان توانست با یک ضربه سر تماشایی گل تساوی را برای تیمش به ثمر برساند. البته گریزمان سه دقیقه بعد نیز موفق به گلزنی شد و در دقیقه ۶۰ دومین گل فرانسه را وارد دروازه تیم جمهوری ایرلند کرد. در دقیقه ۶۵ «شین دافی» با کارت قرمز داور از بازی اخراج شد تا ایرلندی‌ها ۱۰ نفره به کار خود ادامه دهند. این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر یک به پایان رسید تا فرانسه با یک پیروزی شیرین راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------