پست اینستاگرامی مهدی طارمی بعد از پیوستن به ریزه اسپور



مهدی طارمی که پس از عقد قرارداد با پرسپولیس مورد انتقادات زیادی قرار گرفته،توضیحاتی را در اینستاگرامش ارائه کرد.

مهاجم پیشین پرسپولیس نوشت:


«سلام خدمت هواداران ارتش سرخ
تو این ٢سال واسه من خیلی زحمت کشیدین و همیشه پشت من بودید چه تو روزهای خوب چه تو روزهای بد..من دست تک تک شما رو میبوسم چه اونایی که توهین کردن چه اونایی که حمایت کردن. ما همه یه خانواده ایم که بعضی وقتها این مشکلات پیش میاد که از هم ناراحت شویم.. من از روز اول گفته بودم که اگه پیشنهاد اروپایی داشته باشم دوست دارم واسه پیشرفت بروم و باعث افتخار پرسپولیس شوم. بعضی از بزرگان به بنده گفتن به احترام هواداران و پرسپولیس به باشگاه برو که من گفتم چشم . اون زمانی هم که من رفتم باشگاه گزینه های مورد نظر رو نتوانستن بگیرن و بحث هیچ بازیکنی نبود و از موقعی که من رفتم باشگاه تا موقعی که بستم ٢ روز طول کشید و هیچگزینه ای نداشتند و من به خاطر تیم محبوبم رفتم باشگاه، با اینکه با من بیرون باشگاه قرار گذاشتن و من گفتم میام باشگاه. به این دلیل گفتم باشگاه که من جزو خانواده پرسپولیس هستم...

 

در جلسه هم من هیچ قولی ندادم که اون ترکاشوند به دروغ به سایت ها گفت من بستم تا فشار را از روی خودشان بردارند و همه چیز را سر من ساده که به عشق هوادار و پرسپولیس رفته بودم رو خراب کنند.

 

اگه خبری بود اولین نفر خودم به همه اعلام میکردم تو همین صفحه خودم ،،انقدر هم ذوق و شوق داشتم بخاطر اینکه از من درخواست کرده بودید که من بمانم.... دوباره و هزار باره میگم دست تک تک شما رو میبوسم چه اونایی که توهین میکنن چه اونایی که حمایت میکنن که تو این ٢ سال خیلی به من لطف داشتین وهمیشه پشت من بودین همتون رو دوست دارم انشاالله یه روز با قدرت به این خانواده بزرگ برمیگردم به عشق شما و پرسپولیس....قضاوت با خودتون. یا علی»

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

خبرآنلاین

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------