آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

لوزانو پس از پیروزی مقابل صربستان چه گفت؟



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

هفته سوم لیگ جهانی والیبال- تهران؛
لوزانو: شب فراموش نکردنی برای ایران بود/ برد امیدوارکننده‌ای بود

سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی برابر صربستان گفت: با حمایت تماشاگران شب فراموش نشدنی برای ایران رقم خورد که نقش تماشاگران در رسیدن به این پیروزی پررنگ و قابل تقدیر بود.

به گزارش مهر، رائول زانو پس از شکست تیم ملی والیبال ایران برابر صربستان به خبرنگاران گفت: تماشاگران با حضور خودشان شب فراموش ناشدنی را به وجود آورده بودند و طوری تشویق کردند که ما توانستیم بر بازی مسلط شویم.

وی ادامه داد: بعد از اینکه دو ست اول را واگذار کردیم از ست سوم به بعد جریان بازی را در اختیار گرفتیم و توانستیم به بازی برگردیم.

لوزانو در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین باید به سرمربی تیم ملی صربستان تبریک بگویم چرا که تیمش در مسیر خوبی قرار گرفته و پیروزی های خوبی را بدست آورده است.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: صربستان به خاطر مسائلی که بوجود آمد نتوانست به المپیک برسد. این تیم شایستگی بالایی دارد و به خاطر برخی اتفاقات نتوانست در المپیک حاضر باشد. اما برای تیم ملی ایران خوشحالم که توانست بعد از دو ست واگذار شده دوباره به بازی برگردد. این نکته جای امیدواری دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------