آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

لوزانو: بازی فردا به احترام و افتخار ولاسکو برگزار می‌شود



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

جای اصلی میرزاجانپور کجاست!؟
لوزانو: ایتالیا با سرویس‌های خوب ما را تحت فشار قرار داد/ بازی فردا به احترام و افتخار ولاسکو برگزار می‌شود

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت:‌ تیم ایتالیا با سرویس‌های خوب ما را تحت فشار قرا رداد و با وجود دریافت‌های نسبتاً خوبی که داشتیم آن طور که باید از اسپک‌های‌مان استفاده نکردیم.

به گزارش فارس، رائول لوزانو پس از شکست 3 بر صفر ایران مقابل ایتالیا در هفته سوم لیگ جهانی والیبال گفت: قبل از هرچیزی این پیروزی را به ایتالیا به خاطر انجام یک بازی خوب تبریک می‌گویم آنها با سرویس‌های خوب ما را تحت فشار قرار دادند و با وجود دریافت‌های نسبتا خوبی که داشتیم آن طور که باید از اسپک‌هایمان استفاده نکردیم.

وی افزود: نمی‌خواهم منکر این موضوع شوم که دریافت‌های خوب نداشتیم و از اینکه دریافت‌های خوب نداریم نمی‌توانم بگویم که نباید اسپک‌های خوب بزنیم بلکه باید در دریافت‌ها عکس‌العمل‌های خوبی نشان دهیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران تصریح کرد: ایتالیا امشب با انواع دریافت‌های خوب یا بد توانست روی بیشتر موارد اسپک‌های خوبی بزند و دلیل نتیجه 3 بر صفر هم همین موضوع می‌تواند باشد.

لوزانو در پاسخ به این سؤال که آیا نمی‌خواهید میرزا جانپور را به جای اصلی‌اش بازگرداند، گفت: جای اصلی او کجاست؟ تا وقتی ما پشت خط ‌زن دوم نداریم با توجه به مصدومیت غفور باید ببینیم او را در کجا به موقع استفاده کنیم. میرزا جانپور در ژاپن در منطقه 4 به عنوان دریافت‌ کننده بازی کرد و راندمان مناسبی نداشت.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا به او فرصت دوبارهای نمی‌دهد، گفت: باید او این فرصت را در تمرینات آینده به دست آورد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره دیدار فردا مقابل آرژانتین گفت: علاوه براینکه آرژانتین تیم ولاسکو دوست نزدیک من است بلکه تیم کشور من هم هست و تیم ویژه‌ای جدا از بازی این دو تیم در فردا اولین دیدار ایران در المپیک مقابل آرژانتین است و فکر می‌کنم بازی فردا باید به نوعی افتخار و احترام ولاسکو برگزار شود.

لوزانو ادامه داد: می‌دانم مردم ایران احترام خاصی نسبت به این مربی دارند به خاطر اینکه در این سال‌ها تلاش زیادی برای والیبال ایران کرده است و دوست دارم و دچار هیجان می‌شوم که چطور در این سال‌ها او را تحویل می‌گرفتند فکر می‌کنم افرادی که به تماشای مسابقه فردا می‌آیند احترام خاصی برای او قائلند.

وی درباره پیش‌بینی‌اش از دیدار فردا با آرژانتین گفت: پیش‌بینی خاصی نمی‌کنم چون همه می‌داندی فردا بازی خاصی دارند و خوشحالم این بازی را می‌بینم من فردا به عنوان سرمربی ایران کار می‌کنم و هر آنچه در توان دارم خواهم گذاشت تا در هر بازی ایران برای برد وارد زمین شود.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: با وجود اینکه آرژانتین تیم ملی کشورم قرار است مقابل ما قرار بگیرد و دوست خوب من مقابلم وجود دارد اما هر آنچه در توان دارم و به خاطر مردمی که فردا به ورزشگاه می‌آیند می‌گذارم تا ایران برنده شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------