منصوریان: دیروز عصبانی بودم، زمین شماره 2 برای پرسپولیسی‌ها



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

در مورد حاج‌صفی نمی‌توانم قولی بدهم
منصوریان: وزیر راه آمدنم به استقلال را هموار کرد/دیروز عصبانی بودم، زمین شماره 2 برای پرسپولیسی‌ها

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: روز گذشته عصبانی بودم که آنگونه صحبت کردم اما اعتقاد دارم یک تیم باید در یک زمین تمرین کند و اصلاً من می‌گویم زمین شماره دو برای پرسپولیسی‌ها.

به گزارش فارس، علیرضا منصوریان در خصوص آخرین وضعیت استقلال و اردوی این تیم در کشور ارمنستان اظهار داشت: اردوی بسیار خوبی داشتیم و از لحاظ مسافت فقط یک ساعت طول کشید تا به این کشور برسیم.

وی افزود: الحمدلله شرایط بسیار خوبی داریم و منتظر هستیم کارت بازی رابسون جان‌واریو صادر شود هر چند در بازی آینده رحمتی را نداریم اما یک جوان خوب به نام حسینی در اختیار ما است که امیدوارم این موضوع در بازی با نفت به ما کمک کند.

وی در خصوص غیبت تماشاگران در بازی با نفت تهران گفت: این مسئله از سال 2000 منسوخ شده و من بارها این موضوع را تکرار خواهم کرد. امروز هم با آقای حسن‌زاده صحبت کردم و به او گفتم که آئین‌نامه باید تغییر کند. ما به جای این موضوع باید جرائم نقدی را بالا ببریم و مطمئناً اگر هوادار بداند که با تخلفش باعث جریمه سنگین باشگاه می‌شود، خودش را کنترل خواهد کرد. علی‌الخصوص در تهران که هواداران استقلال و پرسپولیس شرایط خاصی دارند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال که در برنامه اخبار شبانگاهی ساعت 21 شبکه اول سیما حضور پیدا کرده بود در خصوص قرعه اول تیمش با نفت تهران گفت: نمی‌دانم از خوش ‌شانسی است یا از بدشانسی. این بازی مطمئناً سخت است اما از یک لحاظ برای نفت آسان‌تر است چون آنها دیرتر تمرینات را شروع کردند و زیر فشار بدنسازی نیستد اما ما وظیفه داریم با تمام توان به میدان برویم.

وی در خصوص اختلافاتی که طی روزهای گذشته با پرسپولیسی‌ها پیدا کرده بود و اینکه آیا امروز در ورزشگاه آزادی تمرین کردند یا خیر، گفت: امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی تمرین کردیم ولی باید اشاره کنم که من یک برادر دارم که پرسپولیسی افراطی است. فضای رقابت داخل زمین است ولی من کری‌های هواداری را می‌فهمم. با تغییر زمین ما اذیت شدیم. هر روز سه وانت باید به زمین شماره 2 آزادی بیاید و وسایل ما را به کمپ حجازی ببرد. سیستم تغذیه، ویدئو پروژکشن و خیلی مسائل دیگر هر روز باید از این زمین به یک زمین دیگر منتقل شود. با تمام احترام به پرسپولیس من می‌گویم اصلاً زمین شماره دو برای آنها. شاید دیروز کمی عصبانی بودم ولی من می‌گویم یک تیم یک جا تمرین کند بهتر است.

منصوریان در خصوص اینکه آیا احسان حاج‌صفی سورپرایز نقل و انتقالاتی آخر استقلال است، گفت: در مورد حاج‌صفی نمی‌توانم قولی بدهم چون حق انتخاب با او است. او دو اولویت سپاهان و استقلال را دارد و بعد می‌تواند به تراکتور و پرسپولیس کمک کند. اما ما یک جوان مستعد و خوب را پیدا کردیم و هر چند که شجاعیان همیشه مد نظر من است. اما امیدوارم این جوان را بتوانیم به خدمت بگیریم که یک 24 ساله است.

منصوریان در خصوص شهباززاده نیز گفت: بحث اول ما منافع تیم بود. سجاد از مبلغ هنگفتی گذشت و حتی در آخرین شب مذاکراتم با او اعلام کرد که شاید سوپرلیگ ترکیه پلی برای فوتبال بازی کردن او در اروپا باشد. او مدعی شد دوست ندارد چند سال بعد حسرت بخورد که چرا یک پیشنهاد را رد کرده است.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا این شایعه صحت دارد که از پول ترانسفر شهباززاده استقلال با مظلومی تسویه حساب کرده است، گفت: شهباززاده از یک میلیارد گذشت و مطمئن هستم او زیر یک میلیارد تومان با تیم ترکیه‌ای قرارداد بسته است. مسیر او به سمت پیشرفت بود و من از باشگاه خواستم ادبیات باید در مورد این بازیکن تغییر کند چون او ممکن است برود و دو سال بعد برگردد. از همه می‌خواهم ما در مورد بازکنانمان خوش بدرقه و خوش استقبال باشیم.

وی در پایان در خصوص کنعانی‌زادگان نیز گفت: آخرین خبری که از جهانیان گرفتم این بود که او با علی‌اکبر طاهری توافق کرده و کارت بازی کنعانی‌زادگان فردا صادر می‌شود. ما با پرسپولیس رقیب هستیم ولی هر دو یک رئیس مجمع داریم. جا دارد از وزیر محترم ورزش تشکر کنم که در وهله اول مسیر آمدنم به استقلال را هموار کرد و در وهله دوم به تیم ما کمک کرد تا سر و شکل پیدا کنیم. سال گذشته هم با وجود اینکه ما نبودیم اما دو تیم رقابت خوبی داشتند و توانستند در لحظات آخر در کورس قهرمانی باشند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------