منصوریان: لیگ شروع زشتی داشت!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

علیرضا منصوریان:
در نیمه اول به نفت تهران مسلط بودیم/ لیگ شروع زشتی داشت

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در نیمه اول بازی با نفت بر حریف مسلط بودیم.

به گزارش مهر، علیرضا منصوریان بعد از پایان بازی استقلال تهران با نفت در هفته اول لیگ برتر در جمع خبرنگاران گفت: ما در نیمه اول به بازی مسلط بودیم و علت آن هم فقط وضعیت بدنی بازیکنان بود.در نیمه اول سرحال بودیم و در نیمه دوم چون بدنسازی را سنگین انجام داده بودیم، به مشکل خوردیم. از عملکرد بازیکنان در نیمه اول راضی هستم ولی در نیمه دوم به خاطر نوع بدنسازی نیاز داریم به شرایط مناسب برسیم.

وی افزود: در نیمه دوم در حد و اندازه خودمان ظاهر نشدیم ولی به نسبت بدنسازی از عملکرد بازیکنان راضی بودم. ما چند اشتباه فردی داشتیم که این اشتباهات به حریف شانس گلزنی می داد.

سرمربی استقلال درباره مشکلات این تیم در روزهای گذشته تاکید کرد: ما درگیر چند مسئله خاص بودیم و ذهنمان مشغول بود. تا دقیقه ۹۰ کارت بازی بازیکن برزیلی نرسید. شروع لیگ را بدون تماشاگران شروع کردیم و هواداری نداشتیم. در دو، سه دهه گذشته تجربه کرده ام که استقلال و پرسپولیس با هوادارانش حرکت می کند. با همه این مسائل قبول دارم که تمرکز ما معطوف به مسائل مختلف بود. ما باید با همه این اتفاقات مبارزه کنیم تا تیم خوبی برای هواداران داشته باشیم.

منصوریان در خصوص غیبت تماشاگران گفت: تعریف ورزشگاه خالی در شروع لیگ را نمی فهمم. کاش ما را از هفته های بعد یعنی از هفته های چهارم یا پنجم محروم می کردند. این شروع زشتی برای لیگ بود. کاش می گفتند هفته هشتم یا نهم محروم باشیم. این نشان می دهد کسانی که برای فوتبال تصمیم می گیرند، تصمیمشان فوتبالی نیست.

وی افزود: من به حسن زاده هم گفتم که ما هفته گذشته به اهواز می رویم و اگر به من بی احترامی شد، باید آن تیم را محروم کنند.

سرمربی نفت تهران درباره خریدهای جدیدش هم گفت: استقلال و پرسپولیس کمتر از تیم ملی نیست. از خریدهایم راضی هستم ولی دوست داشتم تماشاگران بازیکنان جدید ما را به سمت جلو هل بدهد. اگر از این فضای سنگین بدنسازی رها شویم، تیم قبراق و سرحالی داریم. هواداران بدانند اگر سر حال باشیم به حریف امان نمی دهیم.

منصوریان تاکید کرد: از بازی احساساتی خوشم نمی آید. ما تا پایان بازی ساختار خود را حفظ کردیم و منطقی بازی کردیم. تیم نفت، همان تیم پارسال خودم بود و می دانستم بازیکنانش چه مدلی بازی می کنند.

وی درباره حضور 5 خرید جدید که باعث ناهماهنگی تیم استقلال شده بود گفت: ما بازیکن جدید خریده ایم که داخل زمین بگذاریم. این مسائل طبیعی است.

سرمربی استقلال درباره اینکه یک بازیکن در لیست استقلال کم بود، گفت: تا ساعت 20:15 صبر کردیم کارت بازی رابسون بیاید. مسئولان گفتند لیست را بدهید ما آخر سر تیک حضورش در لیست استقلال را می زنیم. وقتی خواستیم وارد زمین شویم، گفتند که تیک را زده اند و نمی دانم کدام مسئول این حرف را زد. در واقع سر من کلاه رفت.

منصوریان در خصوص تقدیر از جواد نکونام در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی توسط باشگاه نفت، گفت : این نوع تقدیر در شان جواد نکونام نیست. نفت از جواد تقدیر کرده است و این تیم هم به بی هوادار بودن عادت کرده است. از جواد می خواهم این نوع تقدیر را به دل نگیرد. تقدیر ما در ورزشگاه ۱۰۰ هزار نفری است نه ورزشگاه خالی؛ من به مسئولان باشگاه هم گفته ام. قطعا در اولین بازی که تمام تماشاگران استقلال به ورزشگاه بیایند، یک تقدیر در حد نکونام خواهیم گرفت. افشارزاده گفت حتی یک بازی بزرگ در شان نکونام برگزار خواهیم کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------